Odpala na 2 sek i gadnie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Odpala na 2 sek i gadnie

Postprzez Kiniulas » 2 sie 2014, o 18:46

Panowie proszę o pomoc. Zrobiłem swapa z 1.9d na 1.9TDI 90km wszystko perzełożyłem instalacje i silnik z kompem.
Dzis go zmontowałem do swojego i przy odpalaniu wszystko zagadał za 1 razem ale tylko n a 2 sekundy i gaśnie jak by mu cos odcinało dopływa paliwa. już wszystko posprawdzałem i nie wiem co może być nie tak a nie mam jak podpiąć go pod kompa chwilowo ;/ wiec proszę was o pomoc.
-kostki sprawdzone
-metoda na plaka pali
-układ odpowietrzony z wtrysków paliwo leciało normalnie zakręcane były od 1
-przekładałem 1 od orginału i od swojego tam samo immo i tez jest ten sam efekt

Proszę o odpowiedz

Ps Silnik stał wyciągnięty ze starego samochodu około 1rok tak samo instalacja i komp wszystko było w garażu.

A jak zły dział to proszę o przeniesienie.
Kiniulas
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 21:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Odpala na 2 sek i gadnie

 

Postprzez krzyś » 2 sie 2014, o 19:40

Winne raczej immo... być może zimne luty skoro immo od tego sterownika..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez palio » 2 sie 2014, o 20:24

A czy ECU posiada immo? Bo jak tak to czy zostało one przełożone wraz z silnikiem? Znajduje się przy stacyjce i w kluczyku.

Ewentualnie udać się do elektronika w celu zdjęcia immo w kompie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kiniulas » 3 sie 2014, o 08:34

krzyś napisał(a):Winne raczej immo... być może zimne luty skoro immo od tego sterownika..
ale tez przekladałem doslownie prawie wszystko no ale posprawdzam jeszcze raz tak jak mowisz.
palio napisał(a):A czy ECU posiada immo? Bo jak tak to czy zostało one przełożone wraz z silnikiem? Znajduje się przy stacyjce i w kluczyku.

Ewentualnie udać się do elektronika w celu zdjęcia immo w kompie.

to takie do okola stacyjki co jest tak?Jak tak to tez przełożyłem razem ze stacyjka i dalej to samo było. No tutaj by byl problem bo nie mam jak przetransportować go tam a chyba ze była by możliwość z samym kompem?
Kiniulas
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 21:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Postprzez palio » 3 sie 2014, o 08:46

A czy w kluczyku jest pastylka do immo?

Możesz wyjąć samego kompa i pojechać z nim do elektronika.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez hellaflush » 3 sie 2014, o 08:51

Zapewne wygląda to tak:

http://youtu.be/ZQfoy9k8YZg

:roll:

Jedyna słuszna opcja to wywalić immo z kompa... Przerabiałem to w starym 1Z. Wykręć kompa i jedź do gościa który się zajmuje właśnie usuwaniem immo, we Wrocławiu taka usługa kosztuje 100-150zł a oszczędzisz sobie wiele nerwów :-P
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Kiniulas » 3 sie 2014, o 09:02

palio napisał(a):A czy w kluczyku jest pastylka do immo?

Możesz wyjąć samego kompa i pojechać z nim do elektronika.


Tak jest pastylka patrzyłem już
No chyba tak zrobię.
hellaflush napisał(a):Zapewne wygląda to tak:

http://youtu.be/ZQfoy9k8YZg

:roll:

Jedyna słuszna opcja to wywalić immo z kompa... Przerabiałem to w starym 1Z. Wykręć kompa i jedź do gościa który się zajmuje właśnie usuwaniem immo, we Wrocławiu taka usługa kosztuje 100-150zł a oszczędzisz sobie wiele nerwów :-P

Tak dosłownie taki sam objaw odpala i odcina paliwo.
No tak zrobię chyba bo juz nie wiem co to może być chociaz jeszcze posprawdzam wszystko czy dobrze powpinałem.
Chwilowo Dzieki panowie za pomoc jak cos to sie odezwe czy pomoglo mi to :)
Kiniulas
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 21:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Postprzez palio » 3 sie 2014, o 09:13

Jak masz vaga to możesz spróbować zrobić adaptacje immo.

vag- immobilizer - adaptacje - kanał 00 test i zapisać

Spróbuj potem odpalić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kiniulas » 3 sie 2014, o 10:55

Sprobował bym ale ten problem ze go nie mam ;P program t byl by najmniejszy problem ale chodzi glownie o kabel ;/ chociaz moze w najbliższych miesiącach zakupie sobie coś takiego ;) ewentualnie kogoś poprosze kto ma kostki

[ Dodano: 2014-08-06, 12:19 ]
Panowie sprawa wyjasniła się. Imobilaizer ktory wkladałem ze starego silnika byl zawilgotniały i dlatego nie palil a gdy przelozyłem swoj to okazało sie ze był zepsuty calkiem ;) gdy go osuszyłem stary to zapalił odrazu bez problemow ;D ale teraz cos ma za wysokie obroty ale narazie tym sie nie przejmuje ale mam pytanie czy da sie je zmiejszyc przez vag? bo zielony jestem a skoro kabel juz zamowiłem to szkoda by sie marnował ;)
Kiniulas
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 21:37
Lokalizacja: Dolny Slask


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości

cron