odpowietrzenie pompy wtryskowej po wymianie uszczelek

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

odpowietrzenie pompy wtryskowej po wymianie uszczelek

Postprzez tk1100 » 8 wrz 2011, o 11:43

Witam

Jaki jest sposób na odpowietrzenie (zalanie ropą) pompy po wymianie uszczelek.

pozdrawiam
tk1100
tk1100
tk1100
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 08:34
Lokalizacja: Lubin

odpowietrzenie pompy wtryskowej po wymianie uszczelek

 

Postprzez Snejk18 » 8 wrz 2011, o 17:02

Odpowietrzyć powinien Ci to ten kto to robił :)

Jak miałem sprawdzane wtryski, to potem gościu założył wszystko, ale zostawił niepodokręcane nakrętki na wtryskach i kazał mi zacząć kręcić rozrusznikiem.

Trochę to to trwało, ale w pewnym momencie spod nakrętek poleciała ropa (niezła fontanna :p) i to by było w zasadzie na tyle... Dokręcił nakrętki i tak jeżdżę do dzisiaj...
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez tk1100 » 8 wrz 2011, o 18:35

ta metoda w TD zakończyła sie urwaniem tłokorozdzielacza.Czy zna ktoś inną?
tk1100
tk1100
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 08:34
Lokalizacja: Lubin

Postprzez rex_hunt » 8 wrz 2011, o 21:51

wykręć z pompy króciec od powrotu paliwa ( ten z góry) i przez otwór zalej czystego paliwa do pełna . Resztki powietrza same usuną się po odpaleniu silnika.
rex_hunt
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 17:32
Lokalizacja: Podlaskie

Postprzez SotoM » 9 wrz 2011, o 08:22

musisz zalac pompe wtryskową zdejmij wezykj zasilajacy i wlewaj przez lejek paliwo do pompy.
potem poluzuj nakretki przewodów i zakrec motorem jak zacznie sypac podokrecaj nakretki.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 9 wrz 2011, o 08:47

SotoM napisał(a):musisz zalac pompe wtryskową zdejmij wezykj zasilajacy i wlewaj przez lejek paliwo do pompy

trudno bedzie - zaworek zwrotny bez podcisnienia (zasysania z pompy) nie otworzy sie - latwiej jest zdjac dekiel z glowiczki pompy i zalac pompe przy pomocy strzykawki - 0,5 l. wystarczy do bezproblemowego odpalenia silnika
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez tk1100 » 10 wrz 2011, o 08:57

Metod zastosowana

1pompka ręczna
2 odkręcony wężyk powrotu przy filtrze.
3.Odłączone przewody od wtrysków
4.Podłączony elektromagnes od odcięcia paliwa.
5.Zaciaganie paliwa pompka ręczną przez przewód powrotu.
6.Po uzyskaniu paliwa w przewodzie powrotnym,kręcenie kluczem za koło pasowe silnikaaż do uzyskania paliwa w wtryskach,dokręcenie wtrysków i odkręcenie wtrysków o jeden obrót.
7.podłaczenie klem do akumulatora i zakręcenie rozrusznikiem.
8.zakręcenie wtrysków po odpowietrzeniu.
9Miłej jazdy.

pozdrawiam
tk1100
tk1100
tk1100
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 08:34
Lokalizacja: Lubin


- - - salon toyota



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości