Olej Silnikowy i różne obiekcje ;]

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Olej Silnikowy i różne obiekcje ;]

Postprzez Jonko » 9 lip 2009, o 19:04

Witam. Posiadam Golfa 1.9 TdI 110 ps z przebiegiem 375 tys.km po testach na hamowni mechanicy stwierdzili ze silnik trzyma się bardzo zdrowo mimo swojego przebiegu. jakis czas temu (przed hamownia) naprawiałem Sprężarkę klimy i odrazu zrobiona była wymiana oleju i mechanik wymienił mi olej z pół symtetyka na Mineralny. Teraz pytanie czy mogę powrócić na np. olej firmy Valvoline pół syntetyk... A od zmiany na minerala przejechałem 7 tys. km
Jonko
Czytacz
 
Posty: 89
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:29
Lokalizacja: Elbląg

Olej Silnikowy i różne obiekcje ;]

 

Postprzez Nowal » 9 lip 2009, o 19:41

teraz to juz nie bardzo. Jezdzij na mineralu bo przebieg juz nie jest mały.
Avatar użytkownika
Nowal
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 12 sie 2008, o 22:41
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez rubin69 » 9 lip 2009, o 20:43

możesz wrócić na pół syntetyk bo na mineralu szkoda turbiny zarzynać
rubin69
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7 kwi 2009, o 14:54
Lokalizacja: okolice chrzanowa

Postprzez QKi89 » 9 lip 2009, o 20:44

Ja bym wymienił jednak na półsyntetyk ;-) Przebieg nie jest ważny tylko stan silnika, jeśli zaczyna brać olej wtedy się zalewa go mineralnym, który jest gęstszy :-P
Mój Mysticblue GT - zapraszam ;-)
Avatar użytkownika
QKi89
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 19:53
Lokalizacja: Mielec

Postprzez Ramze$ » 9 lip 2009, o 20:45

Minerał to sie leje do Poloneza, bo jemu nic już nie pomoże.. Możesz wrócić śmiało.
Avatar użytkownika
Ramze$
Czytacz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 15:22
Lokalizacja: Ełk [NEL]

Postprzez SotoM » 9 lip 2009, o 22:57

Jonko napisał(a):olej firmy Valvoline pół syntetyk... A od zmiany na minerala przejechałem 7 tys. km
lej i nie patrz na nic.... ja jeźdze tez na valvoline 10W40 maxLife
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 10 lip 2009, o 00:00

Moze sie okazac ze olej polsyntetyczny bedzie mial jeszcze mniej dodatkow myjacych niz mineral :lol: Za to w parametrach lepkosciowych przewyzszal mineral. Ale to juz musisz poczytac sobie specyfikacje tego co masz zalane z tym co chcesz wlac.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez SotoM » 10 lip 2009, o 10:18

Jonko, ja zauwazyłem po nalaniu tego oleju ze silnik zaczął pracowac troszke elastyczniej - hydraulika tak nie klepie....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez To_mas » 11 lip 2009, o 19:32

Jonko napisał(a):mechanik wymienił mi olej z pół symtetyka na Mineralny.
pogratulować takiemu specjaliście co po przebiegu ocenia stan silnika.
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości