opinie na temat waszych Golfów z silnikiem TDI 90km

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

opinie na temat waszych Golfów z silnikiem TDI 90km

Postprzez Patryk7171 » 6 maja 2012, o 21:44

witam tak jak w temacie chcialbym dowiedziec się od was jak wam sie sprawuja golfiki tdi 90km 1z sam takiego mam ale intereresuja mnie jak wam sie sprawuja.
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

opinie na temat waszych Golfów z silnikiem TDI 90km

 

Postprzez slawek5t » 7 maja 2012, o 00:45

Sprawuje sie idealnie - nic dodać nic ująć:) Może chcesz coś bardziej konkretnego wiedziec :p ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 7 maja 2012, o 08:22

Jeździ się bezproblemowo. Według mnie silnik mało awaryjny jak się dba. Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Patryk7171 » 7 maja 2012, o 10:53

ogolnie pytam moge zapytac jak z turbina i elektryka u was w golfach, jak wam pali w zime? moj stol w blaszaku w zime i pali na dotyk.
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez AdiK__ » 7 maja 2012, o 11:24

Mój całą zimę palił na dotyk nie bierze ani grama oleju chodzi równo i cicho zbiera się świetnie nic tylko cieszyć się z jazdy :D ale już za mało 90 KM :D hee najbardziej udana jednostka VW wg. mnie.
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez slawek5t » 7 maja 2012, o 11:33

Patryk7171 napisał(a):ogolnie pytam moge zapytac jak z turbina i elektryka u was w golfach,

Turbina w modelu 90 konnnym jest praktycznie nie do zajechania, a elektryka tez sie nie psuje,

Patryk7171 napisał(a):jak wam pali w zime? moj stol w blaszaku w zime i pali na dotyk.

Jak pali dobrze to masz dobre podstawowe rzeczy czyli :
- sprawne świece, dobry kąt wtrysku na pompie oraz mocny akumulator.

Ogólnie super auto za tą kase. - nie zniszczalne turbo, elektroniczna pompa, bardzo żywotny silnik, możliwość podłączenia komputera i diagnostyki, dobra moc, dynamika, itd itd itd......

Gdyby blachy i progi były ciut lepsze to auto było by idealne :D
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Patryk7171 » 7 maja 2012, o 14:35

a jak np jezdzicie odpalacie silnik i odrazu ruszacie czy chwile dajecie silnikowi by olej dotarl wszedzie? :-D
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Postprzez slawek5t » 7 maja 2012, o 14:43

Ja wsiadam i jade. Ale przez chwilke nie przekraczam tych około 2200obr.
Nie ma sensu całkiem sie piescic :)

Zimą to co innego. Mozna zostawic na chwile aby pochodził na wolnych.
Teraz jest cieplo.......
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 7 maja 2012, o 14:57

U mnie to wygląda tak: wsiadam odpalam auto czekam około 1 min i ruszam powoli. Nie przekraczam 2000 obr/min dopóki silnik nie złapie odpowiedniej temperatury (90*C). Potem jeszcze jakieś 5 min PSJ a następnie but. Nie ważne czy zima czy lato zawsze tak samo.

Po dojechaniu do celu około 5 min. na ostudzenie turbiny.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez BartheZz_3 » 7 maja 2012, o 14:57

1Z ??
Dobra jednostka, uzytkuje ponad rok, po wymianie zeszlorocznej oleju nie dolewalem ani grama :-P i jest miodzio :-P zbiera sie dobrze, prawidlowa eksploatacja (staram sie najlepiej jak umiem) i auto, a przynajmniej silnik jeszcze dluuuugo bedzie sluzyc :-P
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez bioly21 » 7 maja 2012, o 19:47

u mnie podobnie , silnik nie do zajechania, wszystko pieknie ladnie gdyby nie te blachy :)

rano wsiadam odpalam i jade , przez pierwsze okolo 5min nie przekraczam 2000 obrotow , po ostrym palowaniu podjezdzam pod blok i zostawiam go na 2-3 minutki wlaczonego zeby turbina ostygla , po normalnej jezdzie podjezdzam i gasze odrazu , nigdy nie przekroczyl mi spalania 5,8l/100km srednio wychodzi 5,2 :)

90ps jeszcze starcza ale w planach mam zmiane wtryskow,kompa i jakis programik na okolo 120-130ps :)
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Patryk7171 » 8 maja 2012, o 10:23

a jak u was ze spalaniem? moj tak w trasie 5 l a w miescie z 7-8 l pali.
VWozidełko :)
Silniczek TDI 1Z.
Avatar użytkownika
Patryk7171
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 15 mar 2011, o 23:33
Lokalizacja: Łęczna

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron