pasek rozrządu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez k0nr4d » 28 sty 2014, o 22:49

Włóż brechę między alternator od góry a łapę i wyjdzie. W altku są tuleje, które są ściskane przy dokręcaniu śrub.
Wklep sobie na stronie intercarsu ten numer: EVR55471. To jest właśnie sprzęgiełko alternatora, zapobiega szarpaniu paskiem osprzętu (a co za tym idzie rolką napinacza i samym napinaczem), przez alternator.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

 

Postprzez krzyś » 28 sty 2014, o 22:51

6203 i 6303 ;-)
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez redies » 28 sty 2014, o 22:59

k0nr4d napisał(a):Włóż brechę między alternator od góry a łapę i wyjdzie. W altku są tuleje, które są ściskane przy dokręcaniu śrub.
Wklep sobie na stronie intercarsu tehttp://www.golf3.pl/images/smiles/surprise.gifn numer: EVR55471. To jest właśnie sprzęgiełko alternatora, zapobiega szarpaniu paskiem osprzętu (a co za tym idzie rolką napinacza i samym napinaczem), przez alternator.


czy to cudo pomoże rozwiązać mój problem z piszczeniem? tanie nie jest :-o

czyli to sprzęgiełko jest wbudowane w to koło ?
honor&patria
Avatar użytkownika
redies
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 21:24
Lokalizacja: opolskie

Postprzez k0nr4d » 28 sty 2014, o 23:03

Najpierw sprawdź stan łapy napinacza i samego napinacza, ale skoro skacze, to już pewnie padł.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez redies » 28 sty 2014, o 23:24

no skacze sobie ale znowu nie tak żeby miało wyskoczyć z ramy :lol: wydaje mi się że nico powinno się uginać czy się mylę ? :-|
w razie miałbym wymienić tą łapę to kupować używkę czy nową bo co do napinacza to raczej chyba nowy ? :kwasny:
honor&patria
Avatar użytkownika
redies
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 21:24
Lokalizacja: opolskie

Postprzez k0nr4d » 28 sty 2014, o 23:29

Napinacz nowy, ramię może być używane. Rolka powinna stać w miejscu.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Postprzez redies » 28 sty 2014, o 23:32

k0nr4d napisał(a):Napinacz nowy, ramię może być używane. Rolka powinna stać w miejscu.

o widzisz to już jestem mądrzejszy więc biorę się za poszukiwanie ramienia a napinacz kupię w sklepie mam nadzieję że ustanie kwiczeć bo silnika nie słychać z rana tylko kwiczenie :lol: a jeszcze jedno gdzie siedzą te tulejki w napinaczu ? sory że tak dopytuję ale nie rozbierałem jeszcze tego a jak się za to wezmę to chciałbym więcej wiedzieć i być przygotowanym z góry dziękuję wszystkim za porady ;-)
honor&patria
Avatar użytkownika
redies
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 21:24
Lokalizacja: opolskie

Postprzez hellaflush » 28 sty 2014, o 23:46

Tulejki masz w łapie, tej gdzie altek siedzi a przez łapę przechodzi ramię napinacza. Najlepiej to sobie najpierw wymień napinacz i pasek jak jest stary, zobacz też czy rolka nie grzechocze i nie lata na boki, zakręć też sobie kołem od altka i wszystko będzie wiadomo.

Co do paska to Conti jest spoko i kup najlepiej taki jak ma być (6PK1045) bo czasem ludzie zakładają te dłuższe...

Żeby wymienić pasek micro musisz wcześniej zdjąć ten mały od wspomagania.
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez redies » 28 sty 2014, o 23:55

rolkę napinacza wymieniłem na nową , pasek jest raczej nie stary bo widać jeszcze napisy ale tak jak piszecie może nie ten co trzeba pomyślę na spokojnie co wymieniać poszukam w necie klamoty i biorę się za robotę. Na allegro widziałem całą łapę altka z napinaczem i ramieniem ale teraz pytanie czy nie będzie w takim stanie jak moja obecna tego nie da się sprawdzić wzrokowo.

[ Dodano: 2014-01-28, 23:01 ]
Żeby wymienić pasek micro musisz wcześniej zdjąć ten mały od wspomagania.[/quote]

jak zdjąć ten pasek od wspomagania? trzeba odkręcić rolkę czy na siłę
honor&patria
Avatar użytkownika
redies
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 21:24
Lokalizacja: opolskie

Postprzez pawell2711 » 29 sty 2014, o 11:51

popuszczasz dwie śruby od pompy i ja przesuwasz luzujać pasek :)
pawell2711
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 18:55
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez redies » 29 sty 2014, o 21:35

dzisiaj rozebrałem napinacz z prętem okazało się, że pręt jest starty na szerokości tulejki od strony napinacza i ma luz powodując wibracje i zarazem piszczenie, poszukuję w takim razie samego pręta napinacza kupię chętnie używkę w dobrym stanie bez wytarć. Wyczyściłem go posmarowałem na nowo smarem ale nadal piszczy. Prosze o propozycję sprzedaży takiego pręta.

Czy wie ktoś może czy pręt od TDI podejdzie do mojego SDI ?
honor&patria
Avatar użytkownika
redies
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 23 lis 2013, o 21:24
Lokalizacja: opolskie

Postprzez k0nr4d » 30 sty 2014, o 13:37

Pręt jest taki sam. Wymień też tulejki w łapie, bo nową łapę też Ci za jakiś czas wytrze.
Avatar użytkownika
k0nr4d
Gaduła
 
Posty: 424
Dołączył(a): 1 cze 2009, o 21:53
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 26 gości

cron