Pasek wieloklinowy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 00:49

Obrazek
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez marcinkoz2910 » 31 gru 2009, o 00:53

ja nie mam żadnego z tych co pokazałes jak mam napinacz przykręcany od dołu czyli mam go na samym dole coś jak ten ostatni tylko napinacz jest na samym dole


jak odpale laptopa to wrzuce foto puki co nie robię Wam tu OT :zawstydzony:
Ostatnio edytowano 31 gru 2009, o 00:54 przez marcinkoz2910, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 00:53

sa podobne uklady jak u ciebie ale no- nihuhu pompa wody nie moze pracowac do tyłu!!! no nie może!
Ostatnio edytowano 31 gru 2009, o 01:03 przez SotoM, łącznie edytowano 2 razy
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkoz2910 » 31 gru 2009, o 00:56

wodna pompka leci na rozrządzie u mnie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 01:06

MArcinku ja wiem ze masz pumpe na nierządzie...ja kminie ten układ jaki jest u takilukasz 'a...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Repsol » 31 gru 2009, o 10:09

takilukasz układ jaki Ty przedstawiasz nam tutaj jest w silnikach 1.9D AEF (motory montowane między innymi w Vw Polo).
Więc trochę dziwna sprawa... niewiadomo co Ty tam masz pokombinowane.

Do takich silników przychodzi pasek o długości 1219 z tym, że znowu jest to pasek pięcio-rowkowy a nie sześcio jak w Golfie.
Czyli jest to: Contitech 5PK 1219

Porównaj wszystko powyższe ze starym paskiem i układem w silniku (przelicz rowki na kołach pasowych i starym pasku) może dojdziesz do jakichś pozytywnych wniosków.
A jak nie to bierz stary pasek -> leć z nim do sklepu -> i kupuj wg. miary. I to chyba będzie najprostrze i najpewniejsze rozwiązanie w Twojej sytuacji.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 18 gości