Pasek wieloklinowy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pasek wieloklinowy

Postprzez takilukasz » 30 gru 2009, o 20:19

Witam, mam taką prośbę, jaki powinien być pasek wieloklinowy w moim golfie? jest to Golf 1.9D, 94'. bez klimatyzacji. ze wspomaganiem.
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Pasek wieloklinowy

 

Postprzez Procent » 30 gru 2009, o 20:57

Contitech. Ja mam Gates i też sobie chwalę
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez takilukasz » 30 gru 2009, o 21:01

nie chodzi mi o firme tylko o wymiary. 6PK i co dalej. kupilem 1043, taki mi dali w sklepie, ale jest za maly

[ Dodano: 2009-12-30, 20:16 ]
i jeszcze jedno, jak ktos moze niech podesle jakis schemat, moze byc w paintcie, jak ten pasek trzeba zalozyc, chodzi o to jak na jakim kole ma byc umiejscowiony, bo juz nie wiem, moze cos popie***** przy zakladaniu, juz sam nie wiem
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez Repsol » 30 gru 2009, o 22:28

takilukasz, kupiłeś zły pasek.
Owszem dali Ci pasek do Golfa III (bez klimy) ale z silnikiem 1.9SDI a nie do 1.9D.

Do Twojego wozu jest taki: Contitech 6PK 923 (przy czym liczba "923" w tym oznaczeniu może być minimalnie większa lub mniejsza. Natomiast powinna mieścić się w takim zakresie 921-925)
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez takilukasz » 30 gru 2009, o 22:36

ale co ty Repsol w ogole piszesz, przeciez pisalem ze dali mi 1043 i pisalem ze jest za maly, a Ty mi piszesz ze powinien byc z przedzialu 921-925, wiec jakim cudem mialbym zmiescic ten pasek skoro nie moglem 1043?
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 30 gru 2009, o 23:00

nie wiem na jakie koło ty chcesz jeszcze założyc ten pasek. dali ci zły pasek mimo wszystko. bo do klimy powinien byc pasek 6PK1145 a ci dali krutszy.
nie posiadasz klimy wiec powinienes miec pasek 6PK923 i on ma byc tak na kołach

Obrazek
jeśli byś mkiał klime to wtedy pasek jest dłuzszy i napedza tylko alternator i sprężarke klimy a juz pompa wody jest napedzana zwyklym paskiem klinowym razem z pompą wspomagania. i nie ma bata. nie ma innej opcji...
o tak...

Obrazek
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez takilukasz » 30 gru 2009, o 23:27

tylko ze ja mam takie cos [img=http://img63.imageshack.us/img63/5263/sdfgsgsfgfg.th.png] i tak, te dwa kola po srodku sa gladkie, to wyzej to napinacz, a na pozostalych trzech sa rowki.

[ Dodano: 2009-12-30, 22:29 ]
i wlasnie znalazlem stary pasek, bo jak jechalem to mi spadl. zmierzylem go to ma +- 1200, (wiadomo, troche sie rozciagnal)
takilukasz
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 lis 2008, o 17:25
Lokalizacja: Łask

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 00:16

jaaa pierd..... co ty tam masz pod ta maską....?? albo tam jakaś żeźba była albo nie wiem... ty no niemożliwe.... zrób za dnia jakieś zdjęcia... ty a moze ty tam masz klime tzn sam kompresor od klimy....?? no kurde nie widziałem takiego układu....

[ Dodano: 2009-12-30, 23:24 ]
na 100% jest to jakas żeźba. bo to koło po srodku co pasek obejmuje to koło z góry pod napinaczem to to pracuje w lewa stronę. co jest zle a sadze ze jest to pompa wody i ona ma sie obraca w prawo jak wszystkie podzespoły układu napedowego silnika. porób zdjecia. bo to jest nasrane tam u ciebie.
a sadze ze jakiaś melepeta załozyła tam pompe wspomagania z kołem na pasek wieloklinowy i tak dopasował pasek zeby to działało i auto do zyda. na 100% tak sadzę, to innej opcji nie ma. a na głownym kole pasowym wału korb. jest na nim koło na pasek zwykły klinowy..??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkoz2910 » 31 gru 2009, o 00:24

SotoM, jam mam podobnie jak kolega takilukasz, :lol:

dlatego nie mogli mi paska po numerach znaleźć dopiero na wzór jak przywiozłem to kupiłem mam gdzieś foto jak chcesz popatrzeć
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Snejk18 » 31 gru 2009, o 00:25

SotoM, a jak jest samo wspomaganie, bez klimy (tak jak takilukasz napisał na początku), to nie jest to wszystko przypadkiem jednym paskiem napędzane ?? No bo u Ciebie na "szkicu" nr1 są tylko 4 koła (koło pasowe, napinacz, altek i pompa wody) a u niego, jak twierdzi jest 5 (pasowe, napinacz, altek, pompa wody i pompa wspomagania). To co w takim przypadku, sama pompa wody powinna być napędzana oddzielnym paskiem ??
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez SotoM » 31 gru 2009, o 00:28

DAWAJ!! ALE U CIEBIE TO CHYBA JEST COO INNEGO BO TY MASZ 1,6.

[ Dodano: 2009-12-30, 23:33 ]
albo pompa wody bedzie na pasek klinowy albo pompa wspomagania.... o mnie pod maska jest tak

Obrazek
fajn ie by było jakby ktos z 1,9D u sibie foto zrobił i wrzucił... ale nieee na 100% mam racje. ile ja sie nawalczyłem kiedys w swojej 2u litrówce z paskami.... kłaki z jaj rwałem...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez marcinkoz2910 » 31 gru 2009, o 00:37

SotoM, możliwe z tym że ja mam dokładaną klimę oraz wszystkie koła są napędzane z jednego paska czyli na jednym pasku wieloklinowy jest alternator + pompa wspomagania + sprężarka + to koła na wale + napinacz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Następna strona

- - - Zatrudnij hostessy na degustacje w Krakowie https://erica.pl/blog/hostessy-na-degustacje-krakow



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron