PASEK WIELOROWKOWY

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

PASEK WIELOROWKOWY

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 20:33

Witam Wszystkich
Jak w temacie mam problem z paskiem wielorowkowym a mianowicie pasek wpada w wibracie wibracje te występują na samym dole tam gdzie jest pasek od pompy wspomagania.Napinacz paska jest nowy rolka napinacza również pasek też nowy.Gdzie można jeszcze szukać przyczyn?????????
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

PASEK WIELOROWKOWY

 

Postprzez Golfik1986 » 2 mar 2010, o 20:42

lozyska alternatora w jakim stanie???
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 20:52

Szczeże mówiąc nie sprawdzałem a w związku z tym iż nie mam pełnej wiedzy na temat ewentualnych napraw i wymian z przed momentu zakupu więc trudno jest mi powiedzieć w jakim stanie jest owe łożysko.W jaki sposub można sprawdzić jego stan???
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez golfer_1984 » 2 mar 2010, o 21:10

ALKI napisał(a):Szczeże mówiąc nie sprawdzałem a w związku z tym iż nie mam pełnej wiedzy na temat ewentualnych napraw i wymian z przed momentu zakupu więc trudno jest mi powiedzieć w jakim stanie jest owe łożysko.W jaki sposub można sprawdzić jego stan???


ściągnąć pasek z altka i kręcić kołem alternatora i słuchać czy nie szumią, także możesz poruszać kołem i zobaczyć czy są luzy

wina może stać po łożyskach i także po stronie sprzęgła alternatora
golfer_1984
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 16:47
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 21:18

Dzięki kolego jutro postaram się to sprawdzić .A i jeszcze jedno o czym nie napisałem jak spryskam pasek WD 40 to mam wrażenie że te wibracie są mniejsze a silnik pracuje o wiele ciszej jednak po chwili wszystko wraca.
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez Golfik1986 » 2 mar 2010, o 21:26

to tak samo jak u mnie slychac cykanie metaliczne jak spryskam cisza widze napinacz wymieniles pasek nowy a pompa wspomy dobrze nic sie nie dzieje nie gubi plynu??? jesli to wszystko ok pozostaja ktores z lozysk sa 2
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 21:40

Kolego pompa wspomy jest napędzana u mnie paskiem klinowym czyli tym drugim więc zostaje sprawdzić te łożyska DZIĘKI.Odezwę się jak uda mi się coś ustalić...
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez Golfik1986 » 2 mar 2010, o 21:47

wroc zasugerowalem sie twoim postem wyzej chodzilo o pompe wody oczywiscie :lol:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ALKI » 2 mar 2010, o 22:08

pompę wody również napędza klinowy !!!ten sam co wspomaganie.Myśle że wina może leżeć w tym altku tam jest jakieś sprzęgiełko ktore może być odpowiedzialne za te wibracje .Ale jak sprawdzić czy ono jest dobre to nie mam pojęcia a koszt tego badziewia nie mały...
ALKI
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 lut 2010, o 17:00
Lokalizacja: CZELADŹ

Postprzez SotoM » 2 mar 2010, o 23:42

a nikt nie pomyslał o sprzęgliełku spręzarki klimatyzacji.... moze koło pasowe spr.klim.jest zatarte na łozysku....
ALKI napisał(a):pompę wody również napędza klinowy !! !ten sam co wspomaganie

bo takie rozwiazanie jest w silnikach wyposazonych własnie w klime...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 2 mar 2010, o 23:49

no wlasnie ja mam u siebie inaczej wspomaganie mam chyba na jednym pasku z altkiem i napinaczem
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez wt » 3 mar 2010, o 21:45

kolego a to mozy byc ,tulejki w obudowie napinacza i podrobiona oska ,tak ja mialem ,wymienilem i jest ok .
wt
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 2 sty 2010, o 17:39
Lokalizacja: przeworsk

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron