Paski, gaz, sam niewiem(czyli proste przypadki reda)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez e2 » 27 maja 2010, o 22:51

dlatego "a" zamienia Ci na "om"? oddaj go na serwis lepiej albo zmień laptopa ;)
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez bobofrut » 29 maja 2010, o 14:19

e2 napisał(a):dlatego "a" zamienia Ci na "om"? oddaj go na serwis lepiej albo zmień laptopa ;)
w poniedzialek jade kupić nowy. :-P
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez kajtek » 29 maja 2010, o 15:10

Red, u Ciebie bedzie to samo co u mnie w AAZ-ecie czyli pasek 6PK 1043, do wymiany paska wystarczy wyciągnąć filtr powietrza (zeby zrobić sobie miejsce) następnie musisz poluzować pompę wspomagania aby ściągnąć pasek klinowy wspomagania, pozniej trzeba dzwignąć do góry rolke napinacza aby poluzować pasek wielorowkowy wtedy go wyciągasz i zakładasz nowy...
Red napisał(a):z czym muszę się liczyć chcąc zmienić tylne hamulce z bębnów na tarcze?

pewnie przydała by się nowa belka wraz z tarczami i zaciskami wtedy tylko robisz swap przy okazji można by wymienic tuleje na belce i płyn hamulcowy (przewody będzie trzeba odkręcać)
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Red » 30 maja 2010, o 00:04

hmmm pasek od alternatora, zobaczymy co z tego wyjdzie, specjalny preparat do impregnacji i naciąg alternatorem, jak silnik ochłonie zobaczymy co mi z tego wyjdzie, wydaje mi się że powinno coś dać xD
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kajtek » 30 maja 2010, o 08:25

Red, to u ciebie pasek naciąga się alternatorem? :-| nie masz napinacza z rolka?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Red » 31 maja 2010, o 01:34

by sie dostać głębiej nieźle musiałbym zdemontować ustrojstwa, ledwo mi się tam dłoń wciskała..;p ale razem z ojcem zobaczyliśmy że alternator jest mocowany na 2 śrubach, jedno tworzące zawias a druga na takim łuku do utrzymania pozycji a pod alternatorem jest taka sprężyna..xD wystarczyło poluzować to wszystko sprężyna napięła pasek a potem się to porostu trochę ręcznie napięło dodatkowo i dokręciło, powinno zadziałać..xD

[ Dodano: 2010-06-02, 10:43 ]
dobra, pasek nie piszczy, ale, gaz nie wrócił do normy jak ktoś mi tu wcześniej pisał...;/

[ Dodano: 2010-10-08, 18:14 ]
dobra, wiem w końcu co z tym gazem.... ten taki teleskopik który zaciąga linkę gazu z powrotem na miejsce, wie ktoś jak się to nazywa bo nie mogę tego znaleźć :zdegustowany:
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości