Paski, gaz, sam niewiem(czyli proste przypadki reda)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Paski, gaz, sam niewiem(czyli proste przypadki reda)

Postprzez Red » 26 maja 2010, o 00:57

Hej od razu mówię że jestem dość zielony w mechanice i nie wiem co moze dawać taki efekt, ale do rzeczy.

Golf III 1.9 Tdi 66 Kw

po starcie coś mi popiskumje pod maską, jak zwiększam obroty to pisk jest ogromny, obrotomierz staje na minimum a pedał gazu powoli wraca na pozycje wyjściową, co skutkuje, zwłaszcza przy zmianie biegów rykiem z silnika, to wszystko się dzieje na początku, dopiero po tym jak się nagrzeje to jest spoko w miarę.

jeśli już było to sorki.. ale już sam nie wiem co robić a za bardzo nie mam teraz forsy by na mechanika wydawać

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27 maja 2010, o 13:59 przez Red, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Paski, gaz, sam niewiem(czyli proste przypadki reda)

 

Postprzez GTI07 » 26 maja 2010, o 08:45

Pisk może świadczyć że pasek z alternatora jest luźny lud ze wspomagania.To że gaz powoli wraca to zacierająca się linka miałem taką samą sytuację w polo1.4D.
Pozdro
Zapraszam do mnie.Moje MKIII: http://www.golf3.pl/topics2/wszystko-za ... t20834.htm
Avatar użytkownika
GTI07
Badacz tematu
 
Posty: 304
Dołączył(a): 31 sie 2009, o 13:58
Lokalizacja: Lubliniec

Postprzez leopard » 26 maja 2010, o 11:10

GTI07 napisał(a):To że gaz powoli wraca to zacierająca się linka miałem taką samą sytuację w polo1.4D

to nie jest zwykła sieczkarnia - tu gaz jest oparty na patencjometrze ...

Red napisał(a):jak zwiększam obroty to pisk jest ogromny

ślizga sie pasek alternatora - naciągnij/wymień - wszystko wróci do normy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Red » 26 maja 2010, o 11:11

a ten pasek też ma związek z obrotomierzem?
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez leopard » 26 maja 2010, o 14:04

Red napisał(a):a ten pasek też ma związek z obrotomierzem


tak
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Red » 26 maja 2010, o 16:58

a co z tym gazem? linka do wymiany?

a co do wymiany paska, są tam jakieś myki czy nie ma jakiejś większej filozofij?
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez bobofrut » 26 maja 2010, o 20:31

masz napinacz z lapom? jezeli tak to mozesz wymienic pasek o rozmiarach 1043. a z tym gazem to masz problem z pompom.
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Postprzez Red » 26 maja 2010, o 20:50

bobofrut napisał(a):masz napinacz z lapom?


a co to ? :shock: :shock: :shock:
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez leopard » 26 maja 2010, o 21:18

Red napisał(a):a co z tym gazem? linka do wymiany?

nie masz linki - gaz jest OK - zadbaj o napęd alternatora

Red napisał(a):a co do wymiany paska, są tam jakieś myki czy nie ma jakiejś większej filozofij

nie ma

co do napinacza - masz napinacz paska PK z rolką która jest przykręcona do pręta - na drugim końcu tego pręta jest napinacz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Red » 27 maja 2010, o 14:01

dobra.. zmieniłem trochę temat, by nie zaczynać kilku nowych, chyba nie dostane za to po łbie?

z czym muszę się liczyć chcąc zmienić tylne hamulce z bębnów na tarcze?
Avatar użytkownika
Red
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 14:05
Lokalizacja: Kraków

Postprzez e2 » 27 maja 2010, o 14:20

bobofrut napisał(a):masz napinacz z lapom? jezeli tak to mozesz wymienic pasek o rozmiarach 1043. a z tym gazem to masz problem z pompom.


a ty z ortografią. A on naprawdę musi wymienić tylko pasek od alternatora i wszystko wróci do normy.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez bobofrut » 27 maja 2010, o 19:05

e2 napisał(a):
bobofrut napisał(a):masz napinacz z lapom? jezeli tak to mozesz wymienic pasek o rozmiarach 1043. a z tym gazem to masz problem z pompom.


a ty z ortografią. A on naprawdę musi wymienić tylko pasek od alternatora i wszystko wróci do normy.
mam problem z klawiszami w laptopie :evil:
bobofrut
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 12:07
Lokalizacja: pomorskie.GBY

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości