Pęknięty pasek alternatora w VW 3 1,9td z klimą 94 rok

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pęknięty pasek alternatora w VW 3 1,9td z klimą 94 rok

Postprzez golfus94 » 14 lis 2009, o 19:31

Na początku powiem że jestem tu nowy... Czytam ciągle te forum ale nigdy nie było czasu się tu zarejestrować aż do dzisiaj jadąc sobie ostatnio na trasie pękł mi pasek alternatora. dosłownie rozsypał się na niteczki... i zastanawiam się czym to może być spowodowane? może tym że nie mam sprzęgiełka kierunkowego rozrządu? dodam tylko że pasek napinacz tylejki i rolke wymieniałem 14000 km temu... miał ktoś coś takiego wiecie czym to może być spowodowane? to już mój chyba 3 napinacz pomóżcie prosze.!
golfus94
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lis 2009, o 18:53
Lokalizacja: Szczytno

Pęknięty pasek alternatora w VW 3 1,9td z klimą 94 rok

 

Postprzez respekt » 14 lis 2009, o 21:45

Kiepski pasek? Starość, może być wiele przyczyn. Piszczał Ci przed pęknięciem?
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golfus94 » 14 lis 2009, o 22:20

Nie no skąd pasek miał około 5000 km...
golfus94
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lis 2009, o 18:53
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez respekt » 14 lis 2009, o 22:42

To może jak zakładali to przez przypadek go nacieli przy wkładaniu i się zerwał, albo rolka w którymś miejscu jest gdzieś ostra czy coś i powoli przecinała pasek.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golfus94 » 14 lis 2009, o 22:58

niee... wszystko w jak najlepszym pożądku... poczytałem troche poszperałem naprawde dogłębnie i doszedłem do wniosku że musze założyć sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora i wszystko wróci do normy bo mam zwykłe koło dzięki za chęci.
a dla ludzi z podobnym tematem wymiana sprrzęgiełka kierunkowego. pomoże...
golfus94
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 14 lis 2009, o 18:53
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez SotoM » 15 lis 2009, o 11:36

ja u siebie mam pasek wielorowkowy i na altrnatorze nie mam koło wolnobierznego i takie rzeczy sie nie dzieją....
moze byc któreś koło pasowe wytarte - ostre żeberka i tną pasek... ale moze byc ze własnie koło altrernatora jest zuzyte.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

cron