przez Matti1989a » 11 sty 2017, o 22:10
Witam w moim golfie 1.9 tdi piszczy pasek klinowy ten co napędza alternator i pompę wody obojętnie jaki założę z firmy Continental trochę mniej. Został wymieniony napinacz paska i nadal to samo. Zauważyłem, że ów napinacz cały podskakuje, a koło pasowe przy silniku się chwieje. Koło zostało wymienione i nadal to samo więc założone zostało stare, a tamto sprzedane. Wyczytałem w internecie, że to typowa usterka dla golfa. Ścina się klin i powstaje awaria. W nowszych modelach tego nie ma bo jest ponoć wieloklin. Ale, że ten pisk mi przeszkadzał postanowiłem nasmarować ten pasek smarem i niech się dzieje co chce. Pisk ustał raz w tygodniu smaruje pasek i jest ok. Tak przejeździłem już dwa i pół roku robiąc ponad 20 tys km. Z racji tego, że w ubiegłym roku trochę wyprowadziłem ten samochód (wymiana uszkodzonych lamp, wyprawki lakiernicze, nowe opony, tylne amortyzatory) bo wcześniej był kupiony za małe pieniądze aby na krótki czas z racji jego wieku. Auto okazało się jednak pomijając tą wadę z którą sobie jakoś ,,poradziłem,, tanie w eksploatacji i bezawaryjne dlatego chciałbym żeby mi jeszcze trochę posłużył. Jest jakaś metoda żeby bez rozbierania silnika usunąć tą awarie czy trzeba rozbierać silnik? Rozbieranie silnika w grę nie wchodzi lepiej jest jeździć tak długo jak wytrzyma a w razie czego kupić inny motocykl.