Pisk z pod maski i dym z paska rozrządu.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez SotoM » 11 kwi 2009, o 22:29

a słuchaj, jaki był zapach tego dymu...?? gumą spalona śmierdziało??
szkoda ze za nim zrzuciłeś pasek,to nie ustawiłeś rozrzadu na znakach- bys wiedział odrazu czy rozrząd w porzadku czy nie przeskoczył...a teraz...trzeba dochodzić i szukać w tyłku zębów...
a rolka prowadzaca mała w rozrządzie jak sie obraca? i rolka napinacza??
bo dziwna sprawa - jakby nawet na rozrzadzie przeskoczył pasek to mozliwe ze byś widział brak zębów na pasku i sadzę że zawory dostału by wpie :cenzura: ol od tłoków...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez piotrekxxx » 12 kwi 2009, o 08:12

Dokładnie smród palonej gumy, Pasek rozrządu jest cały, rolka i napinacz również w porządku. Możliwe, że coś się zblokowała a teraz puściło bo już nie widzę innego wytłumaczenia .. A tak po za tym jakby coś z silnikiem było nie tak to przecież powinien mi sam zgasnąć koła zblokować czy coś takiego a ja sam go zgasiłem kluczykiem.
piotrekxxx
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 07:58
Lokalizacja: Lublin

Postprzez SotoM » 12 kwi 2009, o 11:23

no własnie dlatego pisałem ze nie potrzebnie zrzucałeś pasek rozrządu...
to juz nie wiem. oprzyżądownianie piszesz ze jest w porzadku...
chyba ze jakiś rudy sie w układzie chłodzenia odkleił i przyblokował wirnik pompy wody i stanęła pompa i pasek sie posliznoł po gładkim kole... bez kitu nie wiem.... poskładaj go do kupy i odpal...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez piotrekxxx » 13 kwi 2009, o 20:59

Mam pytanie jeśli wałek rozrządu ustawiłem tak że ten "rowek" na końcu wałka jest na równo z tym pólkolem co jest w głowicy przy końcu wałka ( nie wiem jak to napisać fachowo :P ) jak teraz ustawić wał korbowy ? Może mi ktoś wytłumaczyć ?
piotrekxxx
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 07:58
Lokalizacja: Lublin

Postprzez leopard » 13 kwi 2009, o 21:50

wałek ustawiasz tak żeby można było wsadzić blokade (jesli nie masz oru blokady - mozesz wsadzić suwmiarke - pasuje idealnie) - musi wejść w wałek i oprzec się na rancie głowicy

wał - po prawej stronie masz okienko (przy skrzyni biegów) - w okienku będzie widać znak "0" - jest to wyjściowe ustawienie wału ... będzie miał problem z przekręceniem równoległym wału i wałka tak żeby tłoki nie oparły się na zaworach - niestety - pośpieszyłeś się ze zdjęciem paska - to teraz kombinuj :wstyd:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez piotrekxxx » 14 kwi 2009, o 06:33

Dziękuje za wyjaśnienie, wszystko jasne pozdrawiam.
piotrekxxx
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 paź 2008, o 07:58
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości