Piszczenie paska

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Piszczenie paska

Postprzez Rob4L » 22 lis 2008, o 20:31

Czemu przy gaszeniu i zapalaniu silnika pasek alternatora piszczy? Dzieje się to także przy niskich obrotach silnika. Czy idzie w jakiś sposób napinaczem jakoś naciągnąć ten pasek? Bo wydaje mi się być luźny. Czy ten napinacz jest regulowany?
Avatar użytkownika
Rob4L
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 17:38
Lokalizacja: Wronki

Piszczenie paska

 

Postprzez morsdicti » 23 lis 2008, o 00:15

Najprościej wymienić napinacz i ewentualnie pasek jak nie był dawno wymieniany .... czy jak obciążysz mocno układ np: włączysz klime jak masz czy nie wiem choćby światła to przenoszą się na silnik jakieś drgania ? ... jak tak to moim zdaniem, z autopsji , koło pasowe alternatora najprawdopodobniej wyrobione, zatarte .... jak dasz obciążenie na alternator (światła, klima, zestaw audio itd... na jałowym biegu) powinien przenosić drgania na silnik, pasek skacze ...
morsdicti
Members
 
Posty: 625
Dołączył(a): 1 lis 2008, o 23:55
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Rob4L » 23 lis 2008, o 00:23

Nie posiadam klimy i chodzi mi tylko o piszczenie...
Avatar użytkownika
Rob4L
Czytacz
 
Posty: 43
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 17:38
Lokalizacja: Wronki

Postprzez SotoM » 23 lis 2008, o 01:07

Rob4L, najtańszy koszt to bedzie wymienić sam pasek 6PK czyli ten co napedza aleter.i pompe wody.... on napinany jest automatycznie przez napinacz który jest przy pompie wtryskowej...ale jest drogi jak....ponad 100zł jak nie lepiej...odrazu zaznaczam ze w benzynie wizualnie jest taki sam lae nie pasuje...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości