Piszczy i piszczy kontrolka oleju

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Piszczy i piszczy kontrolka oleju

Postprzez olunia3000 » 28 sty 2012, o 17:13

hej! Opisze wam moje przeboje z ukochanym golfikiem;)

Tak wiec mój problem zaczął się mniej więcej pól roku temu, mianowicie na autostradzie kiedy jechałam do szkoły po przekroczeniu 100km/h zaczęła mi świecić i piszczeć kontrolka oleju nie wiedziałam o co chodzi, zjechałam na pobocze zgasiłam auto odpaliłam i niby było ok wiec jechałam dalej znowu przekroczyłam 100tke i zaczęła piszczeć ustawała gdy auto miało ok 120km/h a jak zwalniałam poniżej 100 to znowu zaczynała piszczeć :( okazało sie niby ze mam uszkodzona pompę vacum bo rano przez chwile zanim troszkę sie nagrzał pedał hamulca sie robil twardy wiec przez chwile nie mogłam ruszyć bo nie miałam hamulców. Mechanik wymienił pompę i olej i przez ok miesiąc czasu wszystko bylo ok ;) Pewnego weekendu wyruszyłam do szkoły wiec jechałam znowu autostrada i znowu zaczęła mi piszczeć ta kontrolka i sie świecić ale tym razem to juz czasem nawet przy 80km/h piszczala. Znowu wymieniłam popme vacum, wszystkie czujniki itp a problem dalej jest... Juz nie wiem co to może być ... może ktoś z was ma jakaś tezę na ten temat ?? ;)

Golf 1.9 TDI silnik 1Z

Pozdrawiam !
olunia3000
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 13 lut 2011, o 19:34
Lokalizacja: B-C

Piszczy i piszczy kontrolka oleju

 

Postprzez markim321 » 28 sty 2012, o 23:49

Jeśli czujnik oleju wymieniony i nie pomogło, to proponuję podłączyć autko pod VAG. Powinien pokazać ew. zapisany błąd. Sprawdzić kable idące od czujnika oleju, być może któryś jest przetarty. To na początek...
markim321
Czytacz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 paź 2010, o 14:26
Lokalizacja: Nowy Dzików

Postprzez SotoM » 29 sty 2012, o 21:16

pompa vacum - nie ma nic wspolnego z olejem
jesli zostały wymienione czujniki cisnienia oleju i problem jest nadal to trzeba spr. instalacje pod wzgledem uszkodzeń - otarc/pekniec czy nie dotyka masy - jesli jest ok nalzy wykonac spr.cisnienia oleju. na biegu jałowym i nastepnie przy 3000obr.
jesli cisnienie oleju jest prawidłowe a problem jest wciaz nalezy zdemontowac miske oleju i spr. panewki na wale korbowym - panewki korbowodowe jak i głowne wału.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości