pluje olejem 3 i 4 cylinder

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

pluje olejem 3 i 4 cylinder

Postprzez Deniek » 23 gru 2012, o 23:32

jak w temacie pluje olejem 3 i 4 cylinder w oleju zapala ale zaraz gasnie cos go blokuje i cylindry w oleju....


w czym problem?!!!
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

pluje olejem 3 i 4 cylinder

 

Postprzez k0la » 24 gru 2012, o 00:20

mierzyłeś kompresje ?
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez Deniek » 24 gru 2012, o 00:26

kompresja wporządku
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez SotoM » 24 gru 2012, o 00:51

jakim olejem pluje...?? silnikowym czy napedowym...i gdzie w wydech czy po wykreceniu swiec...
kreci i nagle staje...??
do spr.cisnienia sprezania j wtryskiwacze.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Deniek » 24 gru 2012, o 15:03

nie pluje, tylko zalewa cylindry olejem silnikowym, szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez DZOLO » 24 gru 2012, o 18:35

Deniek napisał(a):nie pluje, tylko zalewa cylindry olejem silnikowym


hmm... działo się to przed tym czy po :?:

Deniek napisał(a):szczelnosc zaworow w glowicy idealna, uszczelniacze zaworowe wymienione na nowe, pierscienie tlokowe wymienione na nowe, szczelnosc b. dobra, panewki korbowodowe stan idealny, panewki glowne stan idealny.


Dlaczego robiłeś taki remoncik , napisz coś więcej bo nikt tu nie potrafi wróżyć z fusów. Jakaś przyczyna chyba była że pakowałeś się w remont a może remont zrobiłeś dlatego , że zaczęło go zalewać choć sądzę , że olej dał by radę przepalić ale wtedy bankowo rozbiegał by się jeśli było by go dużo chyba , że już tak się stało. Jeśli tak to sam się zatrzymał jak już wypalił wszystko czy sam go zgasiłeś :?: Jeśli tak to nie sądzę aby taka naprawa odniosła skutki. Wyjaśnij wszystko po kolei co i jak bo tak to ciężko będzie coś sensownego doradzić.
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez Deniek » 25 gru 2012, o 13:10

a wiec tak:

w Maju sie silnik rozbiegal i golfik stał pół roku, dopiero teraz ruszylem z naprawa (brak czasu i funduszy). Tylko pierścienie wymieniałe bo była taka potrzeba, a przy okazji uszczelniacze i uszczelke. A reszta była sprawdzana...

Auto dlugo chodzilo na wysokich obrotach, olej poszedl tłumikiem i wode wywaliło niczym gejzer ;p Auto było zgaszone lecz po ok. ponad minucie czasu, SAM NIE ZGASŁ
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo

Postprzez SotoM » 26 gru 2012, o 12:02

co z tego ze uszczelniacze zaworowe wymienione jak prowadnice zaworów wyrezane... jak rozpinałes zawory to patrzyłes czy sztywno stoja/pracuja w prowadnicach...??pewnie nie.... gibaja sie na boki...i tu wymiana uszczelniacza nie pomoze...
o peknieciu głowicy czy bloku rozmawiac nie bedziemy bo by tracił cisnienie oleju.
po za tym te silniki maja od spodu natrysk oleju na denka tłoków co tez rozbryzguje po sciankach cylindra...
olej w wydech poszedł a turbo napewno jest sprawne...
a gdzie ty ten olej widzisz ze znajduje sie na 3 i 4 cylindrze... swiece wykrecasz i go krecisz i sypie czy jak....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Matiuas » 26 gru 2012, o 12:26

SotoM napisał(a):co z tego ze uszczelniacze zaworowe wymienione jak prowadnice zaworów wyrezane...

czyli wtedy nawet po wymianie uszczelniaczy może silnik podbierać olej?
Dużo oleju w ten sposób może ubywać?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez SotoM » 27 gru 2012, o 22:46

wszytko zalezy od stopnia wyrobienia prowadnicy zaworu i wyrobienia trzonka zaworu. jedno o drugie sie wyciera przez co powstaje luz dlatego zawór sie giba na boki...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Deniek » 5 sty 2013, o 23:54

olej brał sie z IC było ponad 1litr oleju, wyjete korbowody jeden korbowod wymieniony (był skrzywiony) jutro do konca go składam i próba odpalenia :)
!! WSTYDU NA ŚWIATŁACH NIE ROBI !!
Avatar użytkownika
Deniek
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 6 cze 2010, o 21:14
Lokalizacja: Barczewo


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron