paxstor,
ma rację w niektorzych golfikach po odkreceniu korka jest osłona 
i dlatego nie chlapie olejem

, wtedy najczesciej jak odkrecimy korek slychac tez dziwny dzwięk powietrza
Gdy nie ma tej oslony, po odkreceniu korka i przylozeniu reki mozna mieć troszke kropel *(pracuje wałek +cisnienie oleju) ale nie moze to wystepować w takiej ilosci ze można byłoby usmażyć na tym frytki
Chodzą tez takie słuchy ze po odkreceniu korka, silnik powinien delikatnie spaść z obrotów (co z tym idzie moze zmienic sie dzwiek pracy)
Maniek napisał(a):zyli coś poważniejszego tak?Dodam że czasem słyszę takie jakby stuki (tak jakby zaworów)
DIESEL

jego praca przypomina stukajace popychacze w benzynie
Zdjecie pokrywy z oslona (przez korek nie widac podloza)
Tutaj bez oslony (akurat od benzynki bo nie moglem znalesc od diesla) (przez korek widac koc)
