pekniety waz, peknieta chlodnica, puszcajacy oring przy silniku, sprawdz gdzie masz mokro, najlepiej jak silnik jest zagrzawy, i wtedy mozesz tez ruszac wezami
albo zaobserwuj czy Ci nie paruje z chlodnicy jak masz nagrzany samochód bo wtedy mokro nie bedzie bo to co wyleci zdazy wyparowac u mnie tak wlasnie bylo
Dokładnie tak jak piszą ja jeszcze dodam od siebie poradę abyś sprawdził też plastikowe króćce co są przykręcone do bloku silnika czy tam nie ma wycieku (szczególnie ten gdzie jest termostat schowany)
Oraz zdejmij osłonę paska rozrządu i popatrz czy koło pompy wody nie cieknie
jak nie ma żadnego wycieku to zobacz czy nie kopci CI czasem na kolorowo ( jak już sie silnik zagrzeje czy nie dymi na biało )
gg 6794125 lub PW
- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI) - Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa - Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD