po nocy długo kreci

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez szykak » 15 lis 2011, o 17:01

Jak świece są dobre to proponuje sprawdzić przekaźnik świec żarowych. Może on nie załaczać świec i wtedy będzie także długo zapalał. kosz wymiany w zależności od modelu silnika.
Droższy do AFN do reszty tańszy.
szykak
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 19:22
Lokalizacja: Lubicz

 

Postprzez gonzales » 17 lis 2012, o 13:14

Ponawiam temat, otóż rok temu mialem problemy z paleniem na zimnym silniku. wymienilem swiece, kat wtrysku, zawor na filtrze paliwa, zawór zwrotny.Jak kupilem auto to zrobilem rorzad odrazu( jak najtaniej) moze byc tak ze rorząd się przestawił i teraz cięzko kreci zaleznie od temperatury? bo jak ciepły to pali od strzala i nie ma zadnych problemów. prosze o porade bo juz nie wiem w co mam pakowac $ a "pseudo" mechanicy ida caly czas na okolo....
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez guciolo23 » 17 lis 2012, o 14:15

Witam
Właśnie założyłem tu konto właśnie dlatego że mój mały "groszek" tak samo żle odpala przy zimnym silniku. Mam takie wrażenie jakby zalewało mu świece bo długo kręci i powoli zaskakuje tak jak by się dusił. A gdy już odpali to biały dymek wypluwa. Znajomy mówi że to mogą być wtryski???
Co wy na to?
guciolo23
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 14:05
Lokalizacja: Szymankowo/Malbork

Postprzez gonzales » 17 lis 2012, o 15:20

no u mnie jest podobnie ... niedosc jak odpali to porządnie zatrzęsnie i dodatkowo dym bialy (nim niższa temperatura powietrza to dymu wiecej...)
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 17 lis 2012, o 23:34

- szczelność przewodów (czy nie cofa sie paliwo lub czy nie ma wycieków)
- kąt wtrysku
- dobry aku i rozrusznik
- sprawne świece żarowe.

To są najwazniejsze rzeczy w naszych TDI :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 17 lis 2012, o 23:54

slawek5t, to co wypisałeś to robilem to w zeszłym roku.... problem istnieje do dzis .. pojawia sie to tylko jak jest niska temperatura... zawór zwrotny wporządku, zawór na filtrze zmieniony, jak zmienialem filtr to wczesniej go nie odpalalem po nocy(a było troche mrozu w nocy) to odpalal tak samo... no i po chwili zgasł bo nie było paliwa - proste.Cos wiecej moze?
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 18 lis 2012, o 00:06

Kat wtrysku na obecną chwile ile wynosi ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 00:09

kat wtrysku jest 54, a jest mozliwosc ze sam znow sie przestawil ?
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 18 lis 2012, o 00:22

no chyba że rozrząd skoczył sobie :)


edit :

Swiece napewno dobre ? Paliwo napewno sie nie cofa ?

[ Dodano: 2012-11-17, 23:25 ]
czujnik dobry ? grzeje ci swiece jak temp niższa niż 5 stopni ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 00:27

załóżmy ze rorząd skoczył, jezdzac caly czas na nim nic nie bedzie sie dzialo ?

swiece dobre, poprosilem mechanika zeby sprawdzil jak zmienial opony i sa dobre, paliwo sie nie cofa, przy włączeniu zapłonu jest pstryknięcie przekaznika swiec....
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 18 lis 2012, o 00:54

wtedy automatycznie przestawia sie kąt i własnie źle zapala itd. to mało prawdopodobne no ale nie mozna wykluczyc. ile ci sie pali kontrolka świec przy temp np około 2-3 stopnie ?

Odpala odrazu czy po chwili ? Telepie nim przez moment jak juz chwyci ? Kopci?
Jak wygląda jego praca po lekkim nagrzaniu ? jak jeździ ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 01:01

kontrolka pali sie max 5 sec, kreci tak ze 2-3sec, jak juz chwyci to zatelepie raz a dobrze i do tego chmura dymu, raczej nie jest to ropa a bardziej olej.... jutro moge zrobic film jak sie zachowuje...
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

cron