po nocy długo kreci

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez slawek5t » 18 lis 2012, o 01:05

paliwo sie cofa wedlug mnie :/
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

 

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 01:11

gdzie to zaobserować ? przy filtrze widac w przewodach paliwo...pęcherzyków powietrza tez nie ma ...heheh

edit;

przypomniala mi sie jedna rzecz, na samym poczatku jak go kupilem pewnego dnia najechalem na cegłe i 1 przewód uległ uszkodzeniu (czarny) nie moglem odpalić, potem zaizolowalem go opalilem od razu, czy tutaj moze być przyczyna?
Ostatnio edytowano 18 lis 2012, o 01:21 przez gonzales, łącznie edytowano 1 raz
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez slawek5t » 18 lis 2012, o 01:16

jak zapali to szybko zgaś i jeszcze raz zapal. pewnie odrazu chwyci
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 01:22

tak jest jak mówisz, od razu chwyci
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez guciolo23 » 18 lis 2012, o 10:30

slawek5t napisał(a):- szczelność przewodów (czy nie cofa sie paliwo lub czy nie ma wycieków)
- kąt wtrysku
- dobry aku i rozrusznik
- sprawne świece żarowe.

To są najwazniejsze rzeczy w naszych TDI :)


no dobra ale jak to wszystko sprawdzić?? można jakoś samemu czy tylko i wyłącznie u mechanika?? Chodzi mi głównie o ten kąt wtrysku i jaki powinien być??
guciolo23
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 14:05
Lokalizacja: Szymankowo/Malbork

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 10:38

Da się wszystko sprawdzić samemu. Trzeba tylko mieć laptopa z vag-comem i kabelek.

Kąt początku wtrysku powinien być pomiędzy 49 - 51 stopni.

A sprawdza się go w BS grupa 000 na rozgrzanym silniku czyli 90*
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez guciolo23 » 18 lis 2012, o 13:47

To podrzućcie link do tego vag-coma albo podpowiedzcie gdzie można go kupić??? :-D
guciolo23
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 lis 2012, o 14:05
Lokalizacja: Szymankowo/Malbork

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 13:50

guciolo23, poszło PW w tej sprawie
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 17:25

zamieszczam filmik po 1 odpaleniu temperatura okolo 3-5 stopni w nocy na granicy 0 http://youtu.be/3L998Kr2znQ i jeszcze dodam takie zdjęcie; http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/304 ... d4a59.html , czy to moze być powodem ze moje auto cięzko pali ?
Ostatnio edytowano 18 lis 2012, o 17:32 przez gonzales, łącznie edytowano 1 raz
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 17:31

Popraw link do zdjęcia bo nie działa.

[ Dodano: 2012-11-18, 16:32 ]
Jak zobaczę zdjęcie to może coś się wymyśli.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez gonzales » 18 lis 2012, o 17:39

Link poprawiony, a ten przewód to idzie do pompy?
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

Postprzez palio » 18 lis 2012, o 17:48

Wydaje mi się, że idzie do filtra paliwa a potem do pompy. Najlepiej jakby był w jednym kawałku. Tu na zdjęciu wygląda na jakieś łączenie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron