po nocy długo kreci

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

po nocy długo kreci

Postprzez gonzales » 10 paź 2011, o 13:01

Witajcie, problem jest taki, gdy odpalam pierwszy raz samochód po nocy to po przekreceniu kluczyka długo kreci, tylko raz po zgaszeniu i ponownym odpaleniu odpala odrazu. jaka moze być tego przyczyna?
gonzales
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 9 cze 2011, o 21:54
Lokalizacja: Białystok

po nocy długo kreci

 

Postprzez slawek5t » 10 paź 2011, o 13:09

Ja też założyłem taki temat. Mam tak samo.
Jak juz ciepły to pali odrazu :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Basior1997 » 10 paź 2011, o 13:22

proponuje zkup i instalacje zaworka zwrotnego przed filterem paliwa może pomoże
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez slawek5t » 10 paź 2011, o 16:03

To jest zaworek ?
Ostatnio edytowano 17 lis 2012, o 13:59 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Procent » 10 paź 2011, o 22:45

taaaa :lol:
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 12 paź 2011, o 01:15

Na poważnie ? :) Bo nie wiem czy zartujesz :)
Jak sie ustawia kąt wtrysku w 1Z ? Recznie ?
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Procent » 12 paź 2011, o 23:13

nie. kabelkiem. w TDI pracą silnika steruje ECU
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez slawek5t » 13 paź 2011, o 01:25

Kurcze przed chwilą w jakimś temacie pisali, że niby w GOFRZE 3 trzeba nastawiać ręcznie..
Ostatnio edytowano 17 lis 2012, o 14:02 przez slawek5t, łącznie edytowano 1 raz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez SotoM » 13 paź 2011, o 19:14

tak w kazdym silniku Dizla zainstalowanym oryginalnie przez VW w modelu golf mk3 kat wtrysku reguluje sie recznie czyli przekrecajac pompą wtrykowa.
co do zaworka tak własnie sie robi jak sie nie chce szukac nieszczelnosci układu doprowadzenia paliwa do silnika.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez stonek » 10 lis 2011, o 19:10

witam mam taki sam problem a dlaczego trzeba ten zaworek przed filtrem paliwa montowac a nie zanim :-)
marcin
stonek
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 5 sie 2008, o 18:59
Lokalizacja: hołowczyce

Postprzez slawek5t » 11 lis 2011, o 00:26

Zeby paliwo było zaraz przy filtrze i odrazu wciagnelo przy rozruchu :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez bialy 97 » 11 lis 2011, o 00:38

Proponuje sprawdzić czy grzeją świece żarowe. jak nie grzeją to trzeba kręcić z dobre 30 sekund zanim zapali. A dymi ci po odpaleniu?
Avatar użytkownika
bialy 97
Gaduła
 
Posty: 664
Dołączył(a): 27 kwi 2011, o 16:13
Lokalizacja: WND-Adamówek.

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości