podciagniecie turbo aaz

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

podciagniecie turbo aaz

Postprzez manus2008 » 29 sie 2012, o 22:27

witajcie

chce podciagnac swoje turbo ale nwm jak bo nie ma zadnej srobki na gruszce ;/

ino 2 srobki na tym popychaczu co od niej wychodzi

Turbo to KKK silnik 1y + turbinka + pin + ic

[ Dodano: 2012-08-30, 11:20 ]
nikt nie wie ??
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

podciagniecie turbo aaz

 

Postprzez garas1 » 30 sie 2012, o 15:01

Manual Boost Control (MBC)
urządzenie do podnoszenia ciśnienia doładowania
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez manus2008 » 30 sie 2012, o 18:00

tak wiem kolego ale ktora sroba u mnie jest to podkreca bo ja niemam tak jak na poradzie na forum
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez garas1 » 30 sie 2012, o 18:03

MBC wpinasz pod wężyk który idzie z turbiny do gruszki
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez manus2008 » 30 sie 2012, o 22:34

to jak to podepne to bd mial regulacje cisnienia ?
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez k0la » 30 sie 2012, o 23:14

podpinasz to w ten przewód który Ci steruje otwarciem WG , ustawiasz ciśnienie podczas którego WG ma sie otwierac i tyle
jest to opisane na tym, jak i innych forach, wystarczy minute poszukać, co nie boli :-)

Turbo masz KKK K14 ? Bo z tego co sie orientuje to w K14 jest regulacja na gruszce a niema jej w Garrecie T2 i tam sie wpina MBC , w K14 jest kontra nakrętką i srubka regulująca na imbus , gruszka jest pod wlotem do sprezarki
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez manus2008 » 30 sie 2012, o 23:16

tak to jes kkk ale dokladnie nwm jakie ;/

ale na gruszcze niemam zagnej sroby o to chodzi
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez Matiuas » 31 sie 2012, o 02:19

To może jest to kkk k03 ? Jeśli tak to jest to mniejsza suszarka niż kkk k14 i garret T2
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez manus2008 » 31 sie 2012, o 10:46

tak to jest kkk k03 idzie cos z nia zrobic ?

i czy jest ona gorsza ?
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez k0la » 31 sie 2012, o 14:17

jest mniejsza a co za tym idzie szybciej wstaje. to jest plus
minus to to, że szybko osiaga maksymalne doładowanie które jest nie wielkie , na miasto taka suszarka jest ok, ale na trase sie raczej nie nadaje gdy są duże obroty
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez manus2008 » 31 sie 2012, o 15:06

a to mozna jakos ja troche podciagnac??

MBC??
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez k0la » 31 sie 2012, o 18:08

Można, tylko to skróci jej zywotność, ale ja mam K14 rozkrecona do 2 barów i niema żadnych objawów uszkodzenia po 2 latach ;-)
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości