Podkręcenie turbiny 1.9AAZ gaarrett t2. Poszukiwany pomocnik

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Podkręcenie turbiny 1.9AAZ gaarrett t2. Poszukiwany pomocnik

Postprzez jaro201 » 14 paź 2013, o 18:39

Witam. chciałem podkręcić turbinę ale że chce ograniczyć koszta to pomyślałem ,że może ktoś kto to robił użyczył by manometru i pomógł mechanicznie podkręcić ( NIE za pomocą MBC). Jestem z Katowic i ktoś kto jest z okolic może by się zagłębił w temat mojego golfa ? Oczywiście nic za darmo ;) . Wymieniłem już u siebie bost pina i turbinka jest kolejnym krokiem a nie umiem się zabrać i jak już mówiłem chce ograniczyć koszta.
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Podkręcenie turbiny 1.9AAZ gaarrett t2. Poszukiwany pomocnik

 

Postprzez manus2008 » 14 paź 2013, o 18:49

kolego podkrec ja na sztandze (skróć)
ale czesto jest tak ze jest tak zapieczona ze ni huuuu..

czyli zostaje MBC

a jak chcesz mam mbc nowke i chce za mnie 40zł wiec nie majatek :)
i masz blisko do mnie
manus2008
Badacz tematu
 
Posty: 400
Dołączył(a): 9 lut 2011, o 21:46
Lokalizacja: SPI :D

Postprzez jaro201 » 14 paź 2013, o 18:56

Nie chce otwierać nowego tematu a chciałbym się jeszcze zorientować czy takim wskaźnikiem da rade to ciśnienie pomierzyć na turbinie http://allegro.pl/manometr-m63-1-6-bar- ... 82396.html
jaro201
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 27 wrz 2012, o 15:35
Lokalizacja: Katowice

Postprzez garas1 » 15 paź 2013, o 16:01

Skala się zgadza ja też ustawiałem ta takim zegarku
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez Pozor » 15 paź 2013, o 17:05

Ciśnienie możesz sprawdzic nawet na zwykłym zegarze od pompki do roweru ważne by pokazywała ciśnienie w Bar. a nie Psi. więc koszt takiego wskaźnika to góra 20 zł a podniesienie ciśnienia to najlepszym sposobem jest MBC jak chcesz kręcic kluczem to twoja sprawa ale 1. Jest to uciążliwe. 2. co chwilę musisz albo na kanał wjeżdzać albo ręce wyginać i parzyć za jednym razem 3. często sztanga się zapieka i tu kolejny problem bo może się nie obejść bez wyciągania turbiny
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 21 gości