Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez garas1 » 4 lut 2012, o 15:03

I pamiętaj o przedłużeniu wężyka który idzie od pompy wtryskowej do turbiny :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

 

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 4 lut 2012, o 22:24

a co z egr? do tego kolanka jest podłączony egr

[ Dodano: 2012-02-04, 21:35 ]
:?:
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez Matiuas » 4 lut 2012, o 23:00

a co z egr? do tego kolanka jest podłączony egr

starsze TD nie miały egr, a jak masz to poprostu zaślep i po problemie
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 4 lut 2012, o 23:18

można jaśniej :?: nie jestem znawcą
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez stilgar29 » 5 lut 2012, o 00:03

Obrazek
!!!!!Obrazek zapożyczony z forum!!!!!

Bierzesz kawałek blachy, nożyce, wkrętarkę docinasz zaślepkę, wsadzasz ją w miejsce na zdjęciu i dokręcasz imbusami. Ale jak będziesz chciał montować IC to tu zaczyna się problem z odwróceniem kolanka... wiec najlepiej poszukać kolanka bez EGR i zaślepić od drugiej strony rurki. Teoretycznie da się to zrobić na kolanku z EGR ale będzie troszkę zabawy i problemów ze odstającym zaworem co może utrudnić np ściągniecie pokrywy zaworów. A co do samego IC z TDi wg mnie ta chłodnica jest mało wydajna. Apetyt rośnie w miarę jedzenia wiec proponuje od razu instalować FMIC np z grande punto !
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 5 lut 2012, o 10:01

a dleczego musi egr być zaślepione :?:
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez garas1 » 5 lut 2012, o 10:34

Żebyś nie miał takiego czegoś w kolektorze dolotowym
Obrazek
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez BARTOSZ IDCZAK » 5 lut 2012, o 22:48

dzięki bardzo za te wszystkie informacje bardzo się przydadzą :-) . i mam takie pytanie czy ma ktoś rury od ic od tdi :?: w jakiej cenie komplet tych rur :?: ic już mam
BARTOSZ IDCZAK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 11:05
Lokalizacja: Sulęcinek

Postprzez Emek » 4 mar 2012, o 11:03

Witam mam pytanie jakiś czas temu zakupiłem turbo garretta wraz z kolektorem z golfa II z sb. z tabliczki wynika ze nie jest to T3 :-/ jego nr to 068145703 i mam pytanie w sprawie tego turba czy jest ono lepsze od k03? bo do T3 pewnie duzo mu brakuje :-(
Emek
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 19:42
Lokalizacja: Toruń okolice

Postprzez wiesiek1993r » 15 kwi 2012, o 12:55

A jakie macie przełożenie skrzyni biegów w swoich AAZ?
wiesiek1993r
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 15 kwi 2012, o 11:31
Lokalizacja: RNI

Postprzez Emek » 22 kwi 2012, o 11:52

http://www.turbo.cdi.pl/sprzedaz.htm z tej strony wynika ze to jednak T3 juz sam nie wiem :cry: . A rodzaj mojej skrzyni to CHB 12102 4
Emek
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 25 kwi 2011, o 19:42
Lokalizacja: Toruń okolice

Postprzez stilgar29 » 28 kwi 2012, o 22:09

Witam
Orientuję się ktoś na ile maksymalnie można wysterować Garretta T3 ? za pomocą pro perfecta z twardą sprężyną ?

Pozdrawiam
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości