Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Lisu » 3 maja 2012, o 17:35

jak sobie poradziliście z przewodem oleju do turbiny??
prosił bym jakieś fotki, bo nie wiem co z nim zrobić, nie chcę wyginać bo nie wiem jak materiał to zniesie... Obrazek
Była corsa, była vectra, był 200sx jest MKIII :D

Mój Gofer :D http://www.golf3.pl/topics2/mk3-aaz-by-lisu-vt27751.htm
Avatar użytkownika
Lisu
Gaduła
 
Posty: 469
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 22:36
Lokalizacja: Warszawa/Zakręt

 

Postprzez stilgar29 » 3 maja 2012, o 17:56

Spokojnie możesz odgiąć ręką;) tyle ile potrzeba
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Lisu » 3 maja 2012, o 18:14

stilgar29, dzięki;] a uszczelnialiście dodatkowo kolanko jak obracaliście czy nie ma potrzeby? A i jeszcze czy tą blaszkę co trzyma przewód od oleju zostawić czy całkiem wyjąć?
Była corsa, była vectra, był 200sx jest MKIII :D

Mój Gofer :D http://www.golf3.pl/topics2/mk3-aaz-by-lisu-vt27751.htm
Avatar użytkownika
Lisu
Gaduła
 
Posty: 469
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 22:36
Lokalizacja: Warszawa/Zakręt

Postprzez garas1 » 3 maja 2012, o 20:05

ja u siebie uszczelniłem silikonem a blaszka została :-)
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez stilgar29 » 4 maja 2012, o 09:52

Ja blachę wywaliłem :)
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez k0la » 4 maja 2012, o 14:26

Ja też blaszke wywaliłem i uszczelniłem masą
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez stilgar29 » 4 maja 2012, o 15:25

Panowie myślał ktoś nad wsadzeniem GT2052 lub GT2256?
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Lisu » 4 maja 2012, o 21:53

strasznie zdjęcie wyszło bo z fleszem, silnik zakurzony i zaczął deszcz padać :oops: ale nie o to chodzi, chciałem zapytać czy nie macie na zbyciu takiego elementu jak zaznaczyłem? Nie chcę na giełdzie pisać bo tutaj więcej osób będzie wiedziało o co chodzi :] Obrazek
Była corsa, była vectra, był 200sx jest MKIII :D

Mój Gofer :D http://www.golf3.pl/topics2/mk3-aaz-by-lisu-vt27751.htm
Avatar użytkownika
Lisu
Gaduła
 
Posty: 469
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 22:36
Lokalizacja: Warszawa/Zakręt

Postprzez stilgar29 » 5 maja 2012, o 20:47

Ciężko będzie ale zerknij na moje rozwiązanie rurka 90 stopni stalowa i wąż ciśnieniowy z lublina za 35 zł :)

Obrazek
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Lisu » 6 maja 2012, o 16:21

ale u Ciebie to ładnie wygląda i tak czysto :ok:
kolega z vwgolf.pl da mi wężyk za free więc może nie będę musiał rurki wstawiać ale porządnie to wygląda :]
Była corsa, była vectra, był 200sx jest MKIII :D

Mój Gofer :D http://www.golf3.pl/topics2/mk3-aaz-by-lisu-vt27751.htm
Avatar użytkownika
Lisu
Gaduła
 
Posty: 469
Dołączył(a): 9 sie 2010, o 22:36
Lokalizacja: Warszawa/Zakręt

Postprzez niedziolek » 8 maja 2012, o 11:12

garrett t3 - ta turbina jest wieksza od standardowych w mkIII ? czy jak wymienie na nia to dojdzie mi troche mocy ??? i czy wystarczy ja podmienic ??? z gory dzieki za pomoc ! elooo
Avatar użytkownika
niedziolek
Czytacz
 
Posty: 83
Dołączył(a): 12 lip 2011, o 16:32
Lokalizacja: Kraków

Postprzez stilgar29 » 8 maja 2012, o 14:50

T3 i K24 były montowane w mocniejszych wersjach golf 2, obydwie chłodzone olejem pasują pnp do mkIII z drobnymi modyfikacjami jak spływ oleju (T3) i gumowy dolot z filtra powietrza do turbo. Mam tą turbinę od jakiegoś czasu i szczerze nie polecam :) Dlaczego ? bo jest siła tylko przy wysokich obrotach 3K a od zera zajebista turbo dziura i kłęby dymu :D. dobrym rozwiązaniem będzie vnt z passata 2,5
KRIS
1.9 TD+i (Boost,11mm,K24,FMIC,DN0SD274) 75@~140
Sprzedany ;(
stilgar29
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 29 sie 2011, o 20:53
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości