Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Corki » 18 lis 2013, o 19:18

Ale to koszt takiej turbiny nie ejst ogromny jeżeli wiesz jeszcze jak wszystko samemu wymienić;)
Corki
Czytacz
 
Posty: 53
Dołączył(a): 8 lis 2013, o 16:14
Lokalizacja: Kraków

 

Postprzez Dotz » 19 lis 2013, o 18:19

Niestety nie mam gdzie i nigdy czegos takiego nie robilem :) ale to tak jak z montażem icka itd. ino nie mam gdzie za bardzo to zrobic , brak garażu robi swoje :) Czas pokaże :) :mrgreen:
Avatar użytkownika
Dotz
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 16:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez max19921 » 20 lis 2013, o 15:12

Ja robiłem pierwszy raz, W sumie bez kanału nie polecam i nie wiem czy w ogóle dasz rade bez niego. Grunt to kupić drugą turbine w bdb stanie, nowe uszczelki itp ;)
max19921
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 30 maja 2013, o 21:47
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Postprzez muchomorek165 » 20 lis 2013, o 16:49

Ja polecam Garetta T3 do tego motoru :D

Kilka przeróbek i śmiga.

T3 najtaniej i najłatwiej kupić od jetta lub golf II, za 200zł można znaleźć przyzwoita sztukę na allegro lub tablicy.
muchomorek165
Czytacz
 
Posty: 71
Dołączył(a): 19 lis 2013, o 17:04
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Pozor » 16 gru 2013, o 22:52

Ba dodatkowo garrett t3 w serii już starcza a jak komuś jest mało to jest możliwość zamontowania większych wirników z ar 48 lub dla hardcorów td 04 zrobić hybrydę z t3 :hyhy
Ostatnio edytowano 28 kwi 2014, o 19:50 przez Pozor, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez melman » 6 kwi 2014, o 20:50

Jak to wgl jest z tym podnoszeniem mocy ? Bo jedni mowia ze po podkreceniu turbo i boost pina silnik sie szybko grzeje i bez IC nie warto tego robić bo głowica moze peknąć a drudzy mowia ze jest wszystko spoko moze ktoś pomóc ?
melman
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 20:08
Lokalizacja: Głogów

Postprzez pawel1men » 9 kwi 2014, o 11:26

pawel1men
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28 paź 2013, o 20:10
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Pozor » 10 kwi 2014, o 10:47

nie ma znaczenia zawór MBC ma zadanie blokować trochę gruszkę turbiny (wasergate) w garrett T3 bez MBC nie ma sposobu żeby ustawić sobie doładowanie więc obojętnie jaki MBC byle by był
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Krzysztof » 26 kwi 2014, o 19:26

Witam
Mam pytanie posiadam turbinę chyba KKK 03 i moje pytanie jest następujące jak się zwiększa ciśnienie doładowania na niej wiem że tym http://darecki.ds.w.interia.pl/Pompa/t2.jpg ale odkręcić czy dokręcić?
Pozdrawiam
Tyntyryntyn puci puci
Avatar użytkownika
Krzysztof
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 24 mar 2013, o 19:40
Lokalizacja: google

Postprzez Pozor » 27 kwi 2014, o 00:44

Sory ale w twoim przypadku na tej turbinie zwiększanie boosta wiąże się z tym że łatwo wirnik ukręcisz lub łopatki zahaczą o muszlę kompresora . Niestety jest to najgorsze turbo z możliwych , a co do tematu jeżeli masz manometr to przykręć w jedną stronę i zobacz co się będzie działo czy zwiększa się ciśnienie czy maleje :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez sebans4 » 27 kwi 2014, o 20:44

A ja mam takie pytanko odnośnie IC. Czy po zamontowaniu IC w td to nie będzie mulił albo coś ? i Doradzacie bawić się coś ze skrzynią żeby były dłuższe :-) przełożenia czy zostawić normalną :)
Avatar użytkownika
sebans4
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3 paź 2013, o 23:37
Lokalizacja: Nowy Sacz

Postprzez Pozor » 27 kwi 2014, o 23:07

nie odczujesz tego zmulenia choć obciążenie jakieś tam jest dla silnika. Ważne żeby układ był szczelny bo inaczej będzie kopcił jak smok. Ale mimo to warto założyć IC nawet ten od Tdi. A co do skrzyni można się pobawić z piątym trybem ale w skrzyni TD to nie ma sensu ponieważ i tak sprzęgło ci siądzie a od tdi sprzęgło nie podejdzie. musisz mieć wtedy skrzynię od tdi i to jest najlepsze rozwiązanie bez żadnego grzebania w bezsensownej skrzyni.
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

cron