Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez pawelus6 » 20 sie 2014, o 14:30

Pozor napisał(a):jeżeli też jest na 3 śruby to tak , a skrzynia podejdzie bez problemu , tylko rozrusznik i łapy są inne i sprawdzone ale nie do końca , niektóre karoserie nie mają ori otworów na wysprzęglik i trzeba ciąć ,mój na szczęście miał ale kolega pawelus takiego szczęścia nie miał


No niestety. Musiałem ciąć w scianie grodziowej diurę na pompkę, ogólnie zeby to prawidłowo zrobic to musiałem serwo wyjac bo nie wywierciłbym dziur. Srodek tez praktycnzie cały do rozbiórki u mnie poszedł. Ja na szczescie miałem scianę grodziową w aucie obok to brałem wymiary z niej i udało mi się to wpasować.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez pawel1men » 10 wrz 2014, o 00:49

Witam|Nadszedł czas by w golfie wymienić wtryski na lepsze o mam kilka pytań odnośnie tego. Wyczytałem gdzieś, że najlepsze będą te DNO SD 274 i pytanko czy wejdą w oryginalne korpusy te końcówki? Czy będą teaz dobrze współgrał z pompą 9 a później z 10? i gdzie je szykać bo nie mogę zbytnio znaleźć na necie.
pawel1men
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28 paź 2013, o 20:10
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez Pozor » 10 wrz 2014, o 11:22

najlepsze końcówki do tych silników są z silnika 1.6 TD (SB) z golfa II lub passata B3 tam jest największe możliwe ciśnienie 165 bar , lepszych wtrysków już nie wpakujesz , podobno dają z merca też ale są delikatne problemy z nimi ze względu że są skonstruowane pod inną komorę wirową ,a te SB są dedykowane i idealnie pasują ,końcówki oczywiście pasują do starych korpusów z aaz , pod warunkiem ze to są 1 sprężynkowe , rozróżnić je można po tym że 2 sprężynkowe są wyższe od tych jedno spręzynkowych
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez pawel1men » 30 wrz 2014, o 20:42

Czy ktoś na forum zmodzi mi pompę na 11mm?? Jak tak to jakie są tego koszty i co za części szukać. A czy na 10mm zrobie to sam w domu i co jest mi potrzebne?
pawel1men
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 28 paź 2013, o 20:10
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez black lord » 29 paź 2014, o 10:57

Witam,

chciałem w swoim 1.9TD AAZ dodać trochę kucy i w oko wpadł mi ten boost pin. Pompa wtryskowa z LDA. ALE, mój silniczek sporo już przeszedł, ma ponad 400tys przebiegu (100tys ma w tej chwili na liczniku podejrzewam, że dodatkowo był kręcony) i silnik jest już raczej w kiepskim stanie. Strasznie ciągnie olej, woda też ucieka nie wiadomo gdzie.

Tak więc pytanie, warto pakować tego boost pina? Jest możliwość, że przez tą modyfikację silnik do końca mi się posypie czy raczej nie ma takiej możliwości?

Pozdrawiam
black lord
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 paź 2014, o 10:52
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pozor » 29 paź 2014, o 12:06

nie ma takiej możliwości , to nie jest duża ingerencja w silnik , To jest zdjęcie blokady nałożoną przez VW , tak sam boost pin jeździ w 1.6 TD i jakoś silniki się nie sypią od tak
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez black lord » 29 paź 2014, o 12:58

http://imgur.com/LS2eeTA
http://www.imgur.com/qxC53NF
http://www.imgur.com/B14PcPs

Jeśli możesz to zerknij. Pompa jest okej, co? Wolę się upewnić, żeby potem jaj nie było. Jak widać silnik jest nieźle zapieprzony olejem. Z dobrych informacji jest to, że wcześniej po przejechaniu 80-100km oleju właściwie nie było pomimo tego, że dzień wcześniej był dolewany. Wczoraj była pokonana podobna trasa a poziom oleju jest na tym samym poziomie więc chyba przestał aż tyle wpieprzać. Podobnie sprawa ma się z wodą.

Czyli co, montować boost pina? ;-)
black lord
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 paź 2014, o 10:52
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pozor » 30 paź 2014, o 11:37

jak najbardziej , masz dobrą pompę , a co do silnika widzę że z pod odmy masz wyciek oleju , więc wymień oring :-P
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez black lord » 30 paź 2014, o 16:36

Się zrobi ;) orientujesz się ile może wyjść za tą wymianę? Dostanę to na allegro i dam radę sam wymienić?

Z góry przepraszam za moje laickie pytania ale dopiero zaczynam zabawę z motoryzacją :roll:
black lord
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 paź 2014, o 10:52
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Pozor » 31 paź 2014, o 10:38

sam ją dasz radę zrobić a koszt to nie więcej jak 30 zł :cwaniak:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Dotz » 13 lis 2014, o 09:06

Witam :D zainteresowałem się ostatnio znow moja turbinka k14 która nie dmuchala wogole, poczytalen trochę i przedmuchalem trochę gruszke odkrecilem kontrę, ciegno wycsunalem ku górze dokrecilem i turbo zaczęło dmuchać, co prawda dmucha ino 0.6 bara ( myślę że są jeszcze jakieś zabezpieczenia bądź.coś je blokuje) ale lepsze to niż nic :D w końcu czuć ze te auto ma kopa i nie muli :D
Avatar użytkownika
Dotz
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 16:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez witboy » 14 lis 2014, o 21:57

ogolnie td ma potencjal pamietam jak zmienilem w ori pompie pina to byl dopiero szatan, teraz majac 11 pompke jakos wciaz mi malo :lol: ;-) wiec czas sie brac za orurowanie i ic i turbawe
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości