Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 00:21

tak to jest z naszymi traktorami , każdy próbuje mnie namówić na benzynę , ale mi się podoba chmura dymu z tyłu i możliwość tuningu za pomocą klucza 13 i śrubokręta :lol:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

 

Postprzez Dotz » 16 lis 2014, o 12:32

Jest szansa , że jak założę MBC to turbo mi może wydmuchać więcej skoro cięgno jest max wysunięte ?::)
Avatar użytkownika
Dotz
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 16:52
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Pozor » 16 lis 2014, o 18:32

całkiem możliwe bo mbc działa na innej zasadzie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Biały1471 » 5 sty 2015, o 13:43

witajcie moze macie pojecie czy doszło cos z nowych modów do aaz ktorych nie ma na 1 stronie ? :D
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez witboy » 5 sty 2015, o 20:04

zrob to co jest na 1 stronie i golf bedzie latac
ja po boost pinie dawce troche podkreconej bez kata i tlumiki od tdi, z cis ori na suszarce mialem 97 kuca i prawie 180 momentu

a co do modow sa przeciez proste jak r....
wieksza pompa z gov i timing
intercooler
wtryski sb a jak ktos ma wtryski te dlugie 2 sprezynkowe to nawet 1 sprezynkowce sprawne cos moga dac
wieksze turbo t3/k24 ew td04

zrob to i bedzie moc...mi do 200 idzie jak szatan na momencie...czyli do ok 5.4 obrotow a mam teraz dawke bardzo zimowa hehe :d
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Biały1471 » 7 sty 2015, o 00:56

Wszystkie te mody mam zrobione i tubo ma tyko k03 a i timinga nie mam a golf jak 165 tak wiecej nie chce isc
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez Pozor » 7 sty 2015, o 13:16

No z tą turbiną cudów bym nie oczekiwał , z tego co sprawdzałem u kumpla i na swoim k03 to po 3500 tyś obrotów się już zapycha spalinami i nie wyrabia tego wszystkiego :hyhy: zobaczysz z tymi modami co masz i jak zamontujesz turbinę z wyższej półki (T3,K24,TD04) to na tej skrzyni trakcję dopiero na 3 biegu będziesz miał :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Biały1471 » 7 sty 2015, o 14:59

chciałem k14 załozyc ale to jakies przerobki do kolektora trzeba robic z k03
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez Pozor » 7 sty 2015, o 21:46

aj tam dużo ludzi turbiny z kolektorami sprzedają , jedynie tylko downpipe dorwać i możesz montować
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Biały1471 » 7 sty 2015, o 23:50

downpipe a co to takiego ?
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez pawelus6 » 8 sty 2015, o 18:59

Biały1471 napisał(a):downpipe a co to takiego ?


rura która wychodzi od turbiny i idzie w dół do plecionki *wydech)
dochodzi też inny spływ oleju z tego co pamętam, najlepiej dorwać turbinę od razu z wężem (tak było u mnie jak swapowałem z k03 na k14)
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez black lord » 24 sty 2015, o 14:21

Panowie, jestem po wymianie boost pina i powiem jedno - szok! Samochód nareszcie jedzie do przodu, jakby dostał drugie życie. Wyprzedzanie przy 110km/h bez problemów. Jestem naprawdę pod wrażeniem tego co da się zrobić z tym silnikiem. Mój Golfik niestety jest w fatalnym stanie ale chyba będę go ratować. Głównym problemem jest blacharka i cieknący olej (jak na moje to uszczelka pod głowicą), który zabrudził cały silnik. Plany są, jak dostanę namiar to dzwonię do lakiernika i mechanika, zapytam co i jak.

Teraz pytanie odnośnie turbiny, nie mam pojęcia co tam siedzi bo nie mam jak wsadzić głowy ale mniej więcej od ilu obrotów powinno być ją słychać? Pytam bo nie wiem czy turbina jest do wymiany czy jeszcze trochę podmucha. Czym się objawia uszkodzona turbina? Jakieś szczególne znaki czy trzeba po prostu to sprawdzić?

Jeszcze pytanie odnośnie pompy wtryskowej, znacie może kogoś kto by zbudował mi taką 11mm? Z jakimi kosztami trzeba by się liczyć?
black lord
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 29 paź 2014, o 10:52
Lokalizacja: Pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości