Podnoszenie mocy silnika 1.9 TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Pascal » 28 sty 2011, o 12:02

Nowy Mod... Limit - switch

Odkręcamy śruby 1 i 2 (zdjęcie na dole).Usuwamy przełącznik znajdujący się pod blaszką, tzw. "limit-switch" . Po usunięciu go przełącznik zostaje na stale otwarty.Powoduje to że turbina pracuje na pełnym etacie...

http://zapodaj.net/6204d45ec19b.jpg.html
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

 

Postprzez Procent » 28 sty 2011, o 16:57

a potem sra olejem po jakiś 3 tys km.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pascal » 29 sty 2011, o 16:51

a potem sra olejem po jakiś 3 tys km.


Przeczytaj artykuł polliva do końca i zatrzymaj się na końcu...rozwaga
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez wislokstrzyzow » 6 mar 2011, o 19:02

Pascal, i daje to coś?
wislokstrzyzow
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20 lip 2009, o 07:46
Lokalizacja: strzyżów

Postprzez Biały1471 » 10 kwi 2011, o 16:12

gdzie sie znajduje egr w golfie 3 1.9 td jak go zaslepic ?? z góry dzieki
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez polliv » 11 kwi 2011, o 21:05

Biały1471, z kolektora wydechowego wyprowadzony jest wypust do którego dwiema śrubami przykręcony jest stalowa rura prowadząca do zaworu EGR umieszczonego na kolektorze ssącym. rozkręcasz te dwie śruby, docinasz kawałek blach (2-3mm grubości) w kształcie jaki ma wypust, wywiercasz dziury przez które przejdą śruby, umieszczasz dorobioną blachę między wypustem a rurą, uszczelniasz cementem do wydechów, skręcasz wszystko do kupy i gotowe.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez Biały1471 » 14 kwi 2011, o 22:41

witam ma problem dotyczący ruszania gdy ruszam z 1 to mi dziwnie brzęczy coś słychać to z przodu dzieje sie to na prostych kołach i jak już wrzucam na 2 to brzęczenia nie mam prosze o pomoc

[ Dodano: 2011-04-14, 22:47 ]
napisałem tu bo nie wiem jak zrobić nowy temat z góry dzięki za pomoc
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez falko29 » 17 kwi 2011, o 10:40

polliv, może stworzysz jakiś tutorial, jak wrzucić garetta T3 na miejsce KKK K14 ? ;D rozumiem, że "plug&play" nie da rady :P
Mój diesel chyba jest popsuty :( - nie kopci... :D
falko29
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:58
Lokalizacja: Żory/Sohrau/Sari

Postprzez polliv » 17 kwi 2011, o 11:13

falko29, a właśnie, że to jest prawie plug&play. problemem jest odpływ oleju i wypust w kolektorze ssącym na którym montowana jest osłona termiczna. wypust po prostu się odcina i po sprawie. co do spływu oleju to ja dorabiałem sam bo nie miałem oryginalnego a oryginalny powinien pasować. jest jeszcze sprawa przewodu doprowadzającego olej do turbiny ale to kwestia jego podgięcia.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez falko29 » 17 kwi 2011, o 13:07

Rozumiem, że taki garrett nie tyle, ze pompuje większe ciśnienie, o ile pompuje je sprawniej i szybciej tak ? Bo jeśli o mnie chodzi, nie chciałbym przekrorczyć 1.5 bara, więc nie wiem, czy jest sens zakładać większe turbo. Obecnie mam K14, na dniach chcę je podciągnać do 1.1-1.2 (o ile się to uda :P)
Mój diesel chyba jest popsuty :( - nie kopci... :D
falko29
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 9 mar 2011, o 12:58
Lokalizacja: Żory/Sohrau/Sari

Postprzez Pascal » 17 kwi 2011, o 19:46

wislokstrzyzow napisał(a):Pascal, i daje to coś?


Daje daje kolego ale wkur...juz mnie skrzynia nie nadążam czasami zmieniać biegów ruszam z 2 hehe ze względu na dłuższe przełożenie
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez polliv » 19 kwi 2011, o 16:48

falko29 napisał(a):Rozumiem, że taki garrett nie tyle, ze pompuje większe ciśnienie, o ile pompuje je sprawniej i szybciej tak ?

jest wydajniejszy i może pompować większe ciśnienie ale potrzebuje więcej czasu żeby wystartować. czytałem o t3, które chodziły na 1.8bara i było dobrze ale wymaga to odpowiednio dużej dawki paliwa i dobrego IC.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

cron