poduszka pod silnikiem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

poduszka pod silnikiem

Postprzez reset1990 » 28 maja 2012, o 21:09

jak sprawdzic czy mam uszkodzone poduszki silnika ???

o co chodzi co znaczy "" tłumik drgan"""
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!
Avatar użytkownika
reset1990
Czytacz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 20:17
Lokalizacja: pieniezno

poduszka pod silnikiem

 

Postprzez AdiK__ » 28 maja 2012, o 21:15

Weź kolegę niech wsiądzie do samochodu wciśnie sprzęgło 1 i hamulec po czym niech zacznie na hamulcu pulsacyjnie puszczać sprzęgło jeśli silnik będzie bardzo odchodził od normy to odpowiedź jest prosta. Jeśli chodzi o tłumik drgań to może chodzić o siatkę elastyczną wydechu inaczej zwaną właśnie tłumikiem drgań ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Piaggio » 28 maja 2012, o 22:22

reset1990 napisał(a):jak sprawdzic czy mam uszkodzone poduszki silnika ?
kurde to akurat nie jest zby skomplikowana sprawa :shock: jeżeli chodzi o przednia poduszke silnika to wchodzisz do kanału pod auto chwytasz za miske olejową i z całych sił podnosisz silnik- jeżeli jest do wymiany bedzie sie rozwarstwiać, i bedziesz czuł ze za mocno chodzi, jeżeli chodzi o pozostałe dwie tylnie- naciskasz na alternator i jezeli nei poczujesz zadnego luzu to jest ok, jezeli poczujesz skok kwestia wybadania ktora poduszka sie rozwarstwia.
reset1990 napisał(a):o co chodzi co znaczy "" tłumik drgan"""
- jest to metalowa siateczka na tłumiku ktora jest przykrecana na trzy srobki do kolektora i jest wspawana do reszty tlumika, - tłumi drgania sinika aby nie przechodziły na tlumik
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 29 maja 2012, o 13:36

Piaggio napisał(a):dwie tylnie- naciskasz na alternator i jezeli nei poczujesz zadnego luzu to jest ok,

Tak sie sprawdzi głównie tą przy skrzyni biegów .
Aby sprawdzić tę przy turbo, to musisz w tamtych okolicach odchylać silnik do góry, lub tak jak pisał Adik, zaciągnąć reczny i "probować " ruszac na jedynce a potem na wstecznym.
Jesli poducha za bardzo sie rusza to znaczy że jest juz zmęczona i domaga sie wymiany.

A z tym tłumikiem drgań to moze chodziło o koło pasowe - też czesto pada przy duzym przebiegu.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 13 gości