Poduszki silnika

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez swatu » 5 lis 2009, o 15:58

_Convict_ napisał(a):Czyli bedzie trzeba chyba silnik podwieszac??
moze naet porzadny lewarek da rade troche podniesc silnik ,bez potrzeby podwieszania go .
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez SotoM » 5 lis 2009, o 16:06

no to akurat jest poduszka głowna(środkowa)silnika i skrzyni. urwała ci sie śruba ta imbusowa od spodu tą którą zaznaczyłeś. ona nie jest długa. ma jakies5cm długosci i jest to sruba M8. a od góry przychodzi śruba też około 5cm długości M10 na klucz 16mm. a skoro urwał cie sie głuwka to masz teraz wolny tależyk z gumą który sie zapiekł na metalowej tuleji na którą jest on założony.
dobrze było by jakby ktoś z ETKi wrzócił rysunek....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez _Convict_ » 5 lis 2009, o 16:52

dokladnie chodzi mi o ta srube od gory nie od dolu... czyli silnik trzeba podwiesic lub podeprzec od dolu zeby go nie zruszyc?? pozniej luzowac sruby od uchwytu do silnika i ja probowac wykrecac??
Avatar użytkownika
_Convict_
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 14:22
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Postprzez swatu » 5 lis 2009, o 17:00

_Convict_ napisał(a):czyli silnik trzeba podwiesic lub podeprzec od dolu zeby go nie zruszyc?? pozniej luzowac sruby od uchwytu do silnika i ja probowac wykrecac??
dokładnie wlasnie tak musisz to zrobic innego wyjscia ja tu nie widze.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 6 lis 2009, o 23:29

ale ty tą poduche wymieniasz na nowa...?? to po co ci ratowanie tych srub... pojedź odrazu na szrot i kup 2 śruby dolna i górną albo wkreć inna. gwint jest zwykły - standardowy (metryczny). M10x1,5.
potem nie musisz odpalac silnika i luzować srub. ta poduszka przychodzi na swoje miejsce na dole i lapa silnika kładzie sie na poduche na wyciecie.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez _Convict_ » 7 lis 2009, o 01:00

urwala mi sie gorna sruba tylko ( pekla glowka i odpadla) kupilem taka srube jak napisal kolega wczesniej 5cm m10 twardosc 10,9 jutro bede wymienial wiec zobaczymy czy pasuje...

[ Dodano: 2009-11-07, 23:48 ]
mam maly problem silnik unioslem na silownikowym lewarku... trzyma sie normalnie odkrecilem dolna srube od poduszki przedniej... ale mam problem z jej wyciagnieciem... dodam ze odkrecilem 3 sruby od lapy ktora jest dokrecana do poduszki ale odchylilem lape do gory i nadal nie moge poduszki wyciagnac.... samochod jest w garazu .... mam pytanie czy moge odkrecic belke na ktorej jest ta poduszka?? czy to cos da i czy nie uszkodze czegos innego?? z gory dziekuje
Avatar użytkownika
_Convict_
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 31 maja 2008, o 14:22
Lokalizacja: Brzeg Dolny

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron