POMOCY...

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

POMOCY...

Postprzez Krzywy1990k » 29 mar 2011, o 14:29

Koledzy mam taki mały problem. mianowicie wczoraj zauważyłem na kostce że mi się leje z pod auta. okazuje się że ropa wycieka. przetarłem wężyki doprowadzające ropę do wtrysków z pompy i okazuje się że z niej się leje ale podczas sprawdzania. dodałem mu troszkę więcej gazu. i od tamtej pory autko wchodzi na obroty ok. 2500 obr/min. nie mogę dokładnie powiedzieć ile ponieważ nie posiadam obrotomierza. Jest to golf3 1.9 TD 92 r. i teraz prośba o pomoc co może się dziać... z tym silnikiem?? czy to objawy kończącego się silnika? czy turbiny? czy też może pompy? Proszę o szybą ODP.

Pozdrawiam
Krzywy1990k
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 mar 2011, o 14:19
Lokalizacja: Rzeszów

POMOCY...

 

Postprzez igor89xx » 30 mar 2011, o 01:08

to leje Ci sie z pompy czy gdzies w poblizu wtryskow?? jesli z pompy to byc moze jest tylko ona do uszczelnienia , gorzej jak poszla ktoras sekcja na pompie..
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez koVWal » 30 mar 2011, o 12:15

Krzywy1990k napisał(a):przetarłem wężyki doprowadzające ropę do wtrysków z pompy i okazuje się że z niej się leje ale podczas sprawdzania

Opisz dokładnie miejsce z którego Ci ucieka paliwo.
Krzywy1990k napisał(a):dodałem mu troszkę więcej gazu. i od tamtej pory autko wchodzi na obroty ok. 2500 obr/min. nie mogę dokładnie powiedzieć ile ponieważ nie posiadam obrotomierza.

Dokładniej o co chodzi jak odpalisz i przygazujesz to maxymalnie wkręca Ci się do 2500obr/min? Opisz wszystko dokładnie. Bo to co opisałeś to nie idzie się połapać
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Krzywy1990k » 19 kwi 2011, o 00:21

nie nie... Wkeręcił sie na max. obr/min. ale gdy pusciłem gaz sszedł tylko do 2500obr/min i nie niżej... a co do tych wężyków. to lało sie z wężyka doprowadzającego rope z pompy do wtryskiwaczy... ale to juz wymieniłem i narazie gra... i teraz pytanie mam takie czy to może być wina tego dziurawego weżyka że on tak trzymał sie na 2500pbr/min??

Sory że dopiero teraz pisze ale niemiałm dostępu do neta przez jakis czas.
Krzywy1990k
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 mar 2011, o 14:19
Lokalizacja: Rzeszów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości