Pomocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pomocy

Postprzez PALUCH » 2 mar 2012, o 21:55

Koledzy mam taki problem z moim golfem i nie umiem dojsc do tego co to moze byc.podczas jazdy jak mu depne to ciągnie do 120/130km/h na zimnym silniku i to jest wszystko a gdy sie zagrzeje to wcale nie ma mocy i jest takie wrazenie jakby sprzegło sie slizgało ale auto jedzie tylko niema przyspieszenia i jest mułowate strasznie pomimo tego ze turbo cały czas chodzi jak powinno.co to moze byc?? :cry:
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Pomocy

 

Postprzez slawek5t » 2 mar 2012, o 22:23

Obroty rosną czy przy 2600-3200 stają ?

Może kierownice w turbinie sie posklejały juz :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Golfik1986 » 2 mar 2012, o 22:25

podlaczales pod kompa. mialem podobny objaw auto jechalo mi do 120 byla przeplywka drasnieta
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PALUCH » 2 mar 2012, o 23:22

obroty normalnie rosną a co do przepływki jak odpiołem wtyczke to nie było ani lepiej ani gozej zero reakcji
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez slawek5t » 3 mar 2012, o 00:06

PALUCH napisał(a):co do przepływki jak odpiołem wtyczke to nie było ani lepiej ani gozej zero reakcji

Moja jest dobra i jak odłączyłem to auto troche zamuliło przy przyspieszaniu .

PALUCH napisał(a):obroty normalnie rosną

OK - ale do ilu ..... i na jakim biegu

Jak ciepły to jaki vmax ? ?

Podłącz pod kompa jak możesz
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez kusiu » 3 mar 2012, o 00:17

Możesz sprawdzić, czy przepływomierz jest sprawny wpinając diodę w piny 4 i 5 dla przepływki bosha lub 1 i 6 dla pierburga. Gdzieś w internecie powinieneś znaleźć do tego poradę(jaka dioda i jak wpiąć, nie jest to dioda świecąca ;P). Koszt jej do max 2 zł. Jeżeli po wpięciu tej diody ma zajebistego kopa, to znaczy, że przepływka zdechła.

PALUCH napisał(a):obroty normalnie rosną a co do przepływki jak odpiołem wtyczke to nie było ani lepiej ani gozej zero reakcji


U mnie było tak samo, czy podłączona, czy nie, było tak samo. Po wymianie inne auto :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Piaggio » 3 mar 2012, o 01:00

poniekąd sam sobie odpowiedziales na pytanie, Jezeli podczas jazdy obroty silnika rosną a predkość nie to przyczyna jest jasna- slizga sie sprzegło, po drogie nie piłuj silnika gdy jest zimny!!! chyba że obroty silnika rosną adekwatnie do prędkości, a auto jest mułowate, wtedy przyczyn może być kilka, przepływka, n75 chodz w tym przypadku bardzo zadko, i zapieczona zmianna geometra łopatek w turbo, ale aby to wszystko zdiagnozować musiał byś zrobić logi dynamiczne 03, 08, 011, zakłądając ze sprzęgło jest ok.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez PALUCH » 3 mar 2012, o 15:38

jak jest ciepły to maks poleci 140 miałem kilka błędów na kompie które zostały skasowane co na jakis czas poprawiło działanie auta.obroty na zimnym dociągne do 4 dalej nie piłuje jak sie nagrzeje to do 3 i to z biedom co do sprzęgła nie ma zastrzezen na 90 procent jest dobre bo jak dam mu na 5i zaciągne ręczny to zgasnie a a przy ruszaniu nie szarpie tylko ładnie ciągnie.Niemam pojęcia jaka jest przyczyna ze taki mułowaty jest
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez kusiu » 4 mar 2012, o 20:55

Ja mimo wszystko proponuje sprawdzić przepływomierz, może fixować. Podmień lub zrób test diodą. Bo skoro odłączasz go i nie ma różnicy, to coś jest nie tak. Powinieneś odczuć spadek mocy. I przede wszystkim LOGI DYNAMICZNE!
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez slawek5t » 5 mar 2012, o 02:45

PALUCH napisał(a):obroty na zimnym dociągne do 4 dalej nie piłuje

hehe :)

kusiu napisał(a):przede wszystkim LOGI DYNAMICZNE!

Dokładnie.
One "pokażą" czy przeplywka dobra
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez PALUCH » 5 mar 2012, o 20:51

Co to takiego te logi dynamiczne panowie???Pierwszy raz spotykam sie z takim okresleniem

[ Dodano: 2012-03-05, 19:53 ]
i gdzie dostane takie diody???
Avatar użytkownika
PALUCH
Czytacz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 16 gru 2011, o 21:07
Lokalizacja: KATOWICE

Postprzez Golfik1986 » 5 mar 2012, o 21:08

nie musisz robic logow walnieta przeplywke odrazu ci pokaze przy wykazie bledow...

[ Dodano: 2012-03-05, 20:10 ]
tez warto zobaczyc kostke podlaczenie przeplywki bo zdarza sie ze elektryka pada a przeplywka suma sumarum jest dobra
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości