Pomocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pomocy

Postprzez Szymon » 7 lip 2008, o 00:09

Witam!
Panowie i Panie... Na początku powiem, że wymieniłem już termostat, czujnik wentylatora i czujnik temperatury. A teraz opis mojego problemu. Włączam silnik, a po jakimś czasie wskazówka temperatury wchodzi na 110°C, a termostat nadal nie otwiera. później po jakimś czasie otworzy i zaczyna nagrzewać się chłodnica. Niby wszystko chodzi, wentylator się włącza ale temperatura ciągle 110°. Dodatkowo podczas jazdy wylatuje mi zawartość zbiorniczka wyrównawczego. Czy to uszczelka pod głowicą czy coś innego?? Wydaje mi się, że plyn wylatuje dlatego, że jest taka wysoka temperatura... Tylko dlaczego tak bardzo się nagrzewa zanim otworzy termostat?? Proszę o pomoc...
Pozdrawiam
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Pomocy

 

Postprzez opolanin » 7 lip 2008, o 09:30

Szymon, sprawdż jeszcze pompę wodną, ja miałem identycznie, okazało się ze pompa była w rozsypce
opolanin
 

Postprzez Szymon » 7 lip 2008, o 09:42

opolanin, dzięki za odpowiedź. Mam nadzieję, że to będzie to bo nawet nie mam teraz możliwości żeby oddać auto na dłużej niż dzień do mechanika... A uszczelka pod głowicą nieraz dłużej zajmuje... Jak możesz to powiedz mi jeszcze jak sprawdzić pompę?? Sprawdzę jakoś sam, czy mechanik musi to zrobić??
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez opolanin » 7 lip 2008, o 10:11

Szymon, musisz ja wykręcić niestety, zrobisz to sam, powodzenia
opolanin
 

Postprzez Szymon » 7 lip 2008, o 11:55

opolanin, Dzięki za informacje. Napiszę jak już to sprawdzę...
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 7 lip 2008, o 23:17

opolanin napisał(a):Szymon, musisz ja wykręcić niestety, zrobisz to sam, powodzenia
zeby zdemontować pompe wody to trzeba rożrząd rozpinać aby odkręcić sruby od pompy które sa za kołem wałaka pośredniego ktore trzeba odkręcić.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez opolanin » 7 lip 2008, o 23:23

SotoM, to się zgadza ale idzie to zrobić
opolanin
 

Postprzez andy257 » 12 lip 2008, o 01:19

wiesz co ja bym radził ci znienić korek od płynu chłodniczego bo vw ma to do siebie ze w układzie chłodzenia musi być ciśnienie inaczej wszystko sie pierdzieli nowy korek kosztuje ok 20 zl koszt nie wielki a niektórzy to uszczelki pod głowica mieniają a potem sie okazuje ze kasa poszła w błoto A w ty korku to sa zaworki co utrzymują określone ciśnienie zacznij od tego jeżeli nie pomoże to uszczelka głowicy pompy wody rzadko siadają
żadna praca nie hańbi,ale każda męczy
andy257
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 21 maja 2008, o 22:33
Lokalizacja: Scunthorpe

Postprzez SotoM » 12 lip 2008, o 23:52

jesli bedzie walnieta choć delikatnie uszczelka pod czapka to bankowo pojawi sie sadze w zbiorniczku wyrównawczym. moze masz juz słabo drozna chłodnice...a czujnik ten systemowy na 4y piny załozyłeś taki jak był?? bo jest kilka rodzaji czujasów i nie kazdy pasuje do ciebie- poprostu zły sygnał bedzie podawał.jaki czujnik miałeś?? niebieski??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Szymon » 13 lip 2008, o 22:57

Dzięki Panowie za rady. Wygląda na to, że to rzeczywiście był korek zbiornika wyrównawczego. jak na razie po zmianie wszystko chodzi jak trzeba.
Pozdrawiam
Szymon
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 08:59
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości

cron