POMPA MODY BRAK EFEKTU POMOCY!!!!!!!!!

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

POMPA MODY BRAK EFEKTU POMOCY!!!!!!!!!

Postprzez wojo92 » 26 maja 2012, o 10:24

Witam problem dotyczy AAZ a raczej jego znikomej mocy v-max bez zadnych modów wynosci ok 120 ;/ oblukałem turbo nie jest zachlapane olejem brak luzów wzdłuznych i poprzecznych na wirniku po załozeniu PINA moc lekko wzrosła ale bez rewelacji

<
1.jpg


ogólnie po rozebraniu LDA zauwazyłem ze rysik rysuje bardzo krótki odcinek :/ :zalamany:

<
2.jpg


A na nowym pinie wygląda to tak

<
7498500913763644.jpg


ogólnie pompa rózni sie od tych z opisów nie ma regulacji spręzyny ani podkłądek na pinie

nie wiem co z tym robic eh TUrbo mam KKK jak sprawdzic WG musze demontowac Turbo ? co musze odkrecic zeby sie tam dostac... załozyłem starego pina puki nie podkrece turbo i nie zamontuje IC prosze o jakies sugestie POZDRO

[ Dodano: 2012-05-26, 12:12 ]
A i jeszcze jedno pytanie... ;/ czy coś sie stanie jeśli mebrana jest załozona inaczej chodzi o znaki... bo sie pogubiłem i raczej zalozyłem ją lekko przesuniętą pozdro :cenzura:

[ Dodano: 2012-05-26, 12:12 ]
A i jeszcze jedno pytanie... ;/ czy coś sie stanie jeśli mebrana jest załozona inaczej chodzi o znaki... bo sie pogubiłem i raczej zalozyłem ją lekko przesuniętą pozdro :cenzura:
diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cie nie zdradzi

Dresowa bluza dresowe spodnie w golfie jest modnie w golfie wygodnie
wojo92
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:07
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

POMPA MODY BRAK EFEKTU POMOCY!!!!!!!!!

 

Postprzez slawek5t » 26 maja 2012, o 14:16

Kolego najpierw trzeba uzdrowić serie a potem bierz sie za tuningi, każdy Ci to powie. Bo tak to sie pogubisz i auto wcale nie pojedzie .

120 na godzine ..... seryjny powinien jechać ponad 160, a lekko zmodzony nawet 180kmh.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez vision » 26 maja 2012, o 20:38

-jedzie nie jedzie , dymi nie dymi przy tym ?
-nr pompy VE ?
-EGR masz zaślepiony a kolektor czysty?
-doładowanie ile ?
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez wojo92 » 28 maja 2012, o 16:30

a wiec auto jedzie z początku wyrywa dosc mocno potem sie konczy moc na wyzych biegach ;)
nie kopci podczas jazdy jedynie przy przygazówce wypuszcza czarny obłoczek koncówki wtrysków nie leją były robioone
a ten EGR gdzie jest moze ktos mógłby zaznaczyc na 1 zdjeciu
co do kolektora to nie wiem jak srodek czy zamulony czy nie cały silnik łacznie z turbo bez sladów oleju
zaraz podam VE pompy a doładowanie nie było mierzone pewnie 0.6 turbo suche bez luzówwzdłuznych i poprzecznych na wirniku chce sprawidzic WG czy dwonpipa jakos tak to sie zwie przy turbo chodzi o zawór upustowy czy nie zaciął sie w pozycji otwartej ale nie wiem jak to sprawdzic ;) pozdro


O to pompa nie wiem gdzie jest nr VE ;/ wiec zamieszczam 2 zdjecia na LDA sa jakies nr

<
4.jpg

<
5.jpg


pompa jest boscha


co do EGR to gdzie on jest
diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cie nie zdradzi

Dresowa bluza dresowe spodnie w golfie jest modnie w golfie wygodnie
wojo92
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:07
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postprzez vision » 28 maja 2012, o 20:58

wojo92 napisał(a):a wiec auto jedzie z początku wyrywa dosc mocno potem sie konczy moc na wyzych biegach
s krosuj zawory na pompie
sprawdź WG i doładowanie fabryczne 0.6-0.9 lepiej więcej
wojo92 napisał(a):co do EGR to gdzie on jest
2 różne zdjęcia silnika :-/
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez garas1 » 28 maja 2012, o 21:54

wojo92 Nie masz EGRa bo nie masz gruszki na pompie wtryskowej
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez MTi » 28 maja 2012, o 23:18

te piny z allegro... sa ciuta za grube... ja sobie z tym poradzilem na... a wiec tak..
Najbardziej wcieta strona idzie oczywiscie w strone " bolca" i na hama dociskasz do samego dolu.. i tak juz zostaje. sa ciutek za grube i poprostu nie spelniaja swojej roli..
mi dalo to kopa.. do tego Dawka + Turbo [ podkrecone cisnienie ] z nudy zrobilem GoV moda i wywalilem ogranicznik dawki paliwa na pelnym obciazeniu i wyciety kat... i Autko .. No w porównaniu do tego co bylo a co jest.. dwa swiaty... ;p
co do turbo .. musisz sie dobrze schylić i masz tam tabliczke.. na 99% kkk014 ;p
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Postprzez kostek678 » 29 maja 2012, o 05:53

Hmm na 1% kkk 03 ;-)
"...oprócz szaleństwa i głupoty można dodać ciekawość i chęć przesunięcia granicy, cechy bez, których dalej siedzieli byśmy w jaskiniach i ganiali za ogniem:).."
kostek678
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 14 lis 2011, o 02:23
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez wojo92 » 29 maja 2012, o 22:08

vision napisał(a):
wojo92 napisał(a):a wiec auto jedzie z początku wyrywa dosc mocno potem sie konczy moc na wyzych biegach
s krosuj zawory na pompie
sprawdź WG i doładowanie fabryczne 0.6-0.9 lepiej więcej
wojo92 napisał(a):co do EGR to gdzie on jest
2 różne zdjęcia silnika :-/





z tym skrosowaniem mozesz troche jaśniej ;) ?
do sprawdzenia WG musze demontowac dmuchawke ?

[ Dodano: 2012-05-29, 21:14 ]
MTi a o ile Ci wzrosło spalanie >? bo mi po załozeniu pina wskaźnik paliwa schodził tak szybko jak podnosi sie wskazówka o temp;/no moze przesadzam ale strasznie duzo wciąga na pinie z 1.6 :-o
diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cie nie zdradzi

Dresowa bluza dresowe spodnie w golfie jest modnie w golfie wygodnie
wojo92
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:07
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postprzez boleK1315 » 29 maja 2012, o 22:35

WG musiałoby się urwać żeby coś się z nim stało. Posprawdzaj czy lewego powietrza nie ciągnie, wszystkie połączenia gumowe, zobacz jakie masz ciśnienie doładowania. Jakie paliwo lejesz do baniaka ?
boleK1315
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 11 lut 2012, o 23:46
Lokalizacja: Juszczyn

Postprzez wojo92 » 30 maja 2012, o 17:54

podobno wg moze sie zapiec np w pozycji otwartej i nie bedzie dmuchawka łądowac dobrego cinienia paliwo leje z dziupli ale mam tez paska b4 1.9 tdi i lata na tym paliwie bez problemu ;) :-|

[ Dodano: 2012-05-30, 16:57 ]
a co do mojej turbiny w który wąż podłaczyc spręzarke zeby sprawdzic czy mi sioe wg otwiera ;) zdjecia turbo wyzej ;) :cisza:
diesel kopci diesel czadzi diesel nigdy Cie nie zdradzi

Dresowa bluza dresowe spodnie w golfie jest modnie w golfie wygodnie
wojo92
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 21:07
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postprzez MTi » 30 maja 2012, o 23:12

szczerze? do 120 spalanie w miare normalne nie zauwazylem jakegos wiekszego wzrostu ale.. przy 170 z haczykiem .. tworzy się Wir w baku .. ; p nie jestem w stanie opisać dokladnie ile spala.. ;p ale po tych modach co prawda które kosztowaly mnie 5o zl... naprawdę dobrze sie zbiera. . . ciągle korci mnie na montaż ic'ka który juz lezy w piwnicy i porównanie .. jak to w sumie jest Z i bez.. ale brak czasu ; /
Ps. Co do testowania turbiny dołączam sie do pytania...

[ Dodano: 2012-05-30, 22:16 ]
kostek678 napisał(a):Hmm na 1% kkk 03 ;-)

a no ; )
MTi
Badacz tematu
 
Posty: 291
Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 18:41
Lokalizacja: KN-a

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości