Witam, posiadam golfa 3 po swapie z 1.4 na 1.9 TDI (AHU), silniczek w pierwszych krokach został wyposażony w pompe wtryskową z golf 3 1.9 TD (AAZ) nie był szybki ani mocny, po nocnych posiedzeniach przy internecie trafiłem na projekt pompy M-TDI pomyślałem czemu nie, poczytałem troche o tym jak zrobić, zakupiłem kilka gratów i zaczełem składać. Fala,tłokorozdzielacz (11mm),głowiczka były adoptowane z Renault podejrzewam że Kango,
Z orginalnej pompy od AAZ została zmieniona górna pokrywa z Bot pinem na zwykłą od diesla(bot pin blokuje tylko maksymalny ruch gazu). wszystko zostało ładnie uszczelnione poskładane wrzucone do auta ustawiony kąt wtrysku i rozrząd,auto odpaliło.
Na samym początku nie chciał utrzymywać wolnych obrotów,więc zwiękrzyłem mu dawke paliwa ładnie trzymał wolne obroty,czas na jazde próbną i tu moje rozczarowanie, brak mocy, więc znowu zwiękrzyłem dawke paliwa, troche pomogło, lecz jak dodałem za 3 razem dawke auto samo z wolnych obrotów zaczeło wchodzić na wysokie,delikatnie zmniejszylem i wszystko ustało chodzi ładnie na wolnych, ładnie wkręca się na obroty, ale rozczarowanie jest nadal gdyż po tych modyfikacjach ma tyle samo mocy co na orginalnej pompie z AAZ. Panowie może ktoś wie gdzie popełniłem błąd lub coś przeoczyłem? mógł by mnie ktoś doprowadzić do tego jak to zrobić? może wystarczy mu młotkiem delikatnie przy****ć tylko gdzie??