pompa MTDI 11mm probelm

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

pompa MTDI 11mm probelm

Postprzez kamilwood » 27 gru 2012, o 20:59

Witam, posiadam golfa 3 po swapie z 1.4 na 1.9 TDI (AHU), silniczek w pierwszych krokach został wyposażony w pompe wtryskową z golf 3 1.9 TD (AAZ) nie był szybki ani mocny, po nocnych posiedzeniach przy internecie trafiłem na projekt pompy M-TDI pomyślałem czemu nie, poczytałem troche o tym jak zrobić, zakupiłem kilka gratów i zaczełem składać. Fala,tłokorozdzielacz (11mm),głowiczka były adoptowane z Renault podejrzewam że Kango,
Z orginalnej pompy od AAZ została zmieniona górna pokrywa z Bot pinem na zwykłą od diesla(bot pin blokuje tylko maksymalny ruch gazu). wszystko zostało ładnie uszczelnione poskładane wrzucone do auta ustawiony kąt wtrysku i rozrząd,auto odpaliło.
Na samym początku nie chciał utrzymywać wolnych obrotów,więc zwiękrzyłem mu dawke paliwa ładnie trzymał wolne obroty,czas na jazde próbną i tu moje rozczarowanie, brak mocy, więc znowu zwiękrzyłem dawke paliwa, troche pomogło, lecz jak dodałem za 3 razem dawke auto samo z wolnych obrotów zaczeło wchodzić na wysokie,delikatnie zmniejszylem i wszystko ustało chodzi ładnie na wolnych, ładnie wkręca się na obroty, ale rozczarowanie jest nadal gdyż po tych modyfikacjach ma tyle samo mocy co na orginalnej pompie z AAZ. Panowie może ktoś wie gdzie popełniłem błąd lub coś przeoczyłem? mógł by mnie ktoś doprowadzić do tego jak to zrobić? może wystarczy mu młotkiem delikatnie przy****ć tylko gdzie??
kamilwood
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 22:10
Lokalizacja: Golińsk

pompa MTDI 11mm probelm

 

Postprzez palio » 27 gru 2012, o 21:02

A zwiększałeś ciśnienie doładowania?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez kamilwood » 27 gru 2012, o 21:20

turbo podejrzewam że dmucha na maxa bo zawór "spustowy" jest zapieczony i nie otwiera go jest cały czas zamknięty, rodzice mają audi 80 B4 z silnikiem 1Z i po odlączeniu turbiny ( ściągniecie węża z kolektora ssącego) daje rade, podejrzewam że golfem 2 z silnikiem 1.6D ktoś by mnie bez problemu łyknoł, dodam jeszcze że silnik nie chce nawet troche dać czarnego dymka
kamilwood
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 22:10
Lokalizacja: Golińsk


- - - www.skup-samochodow-m.pl



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 16 gości