pompa polelektryczna aaz ustawienie

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

pompa polelektryczna aaz ustawienie

Postprzez pawelus6 » 17 mar 2015, o 11:09

kto się jak ustawić ? w miejsce do wręczania zegara którym mierzy się kat wtrysku jest czujnik elektryczny i jak się za to zabrać ?
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

pompa polelektryczna aaz ustawienie

 

Postprzez Adriano-19 » 17 mar 2015, o 18:04

masz ta upierdliwą pompe pół elektroniczną , najlepsze są te czysto mechaniczne :) no ale do sedna jeśli jest tam czujnik ( pomiędzy rurkami wtryskowymi ) to zegara tam nie wkręcisz ale podobno vagiem czy innym sprzętem można się połączyc z pompą ale nie jestem pewny czy będą tam wartości pokazane, sam jestem ciekaw a masz w ogóle złącze diagnostyczne?
Adriano-19
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 20:22
Lokalizacja: Knurów

Postprzez pawelus6 » 17 mar 2015, o 18:33

Złącze jest tylko do AirBaga ;)

Nie połączysz się w żaden mozliwy sposób. "Mechniki" tez próbowały, srubokrętem mi chcieli zaślepke złącza OBD wyciągac.... 5 stało i mysleli jak to ugryźć i olali sprawe.


PS.
Chyba ze kupie złacze diagnostyczne i vagiem przez laptopa, nnej opcji wychodzi nie ma zeby spróbowac.
Bo ten ich kompy nie nie dały, a ja mam dostep do VAG-scan tylko modelu nie pameitam i nic sie z silnikiem nie łączy.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Adriano-19 » 17 mar 2015, o 20:38

zawsze można zmienic pompe na mechaniczną ale to chyba niezbyt opłacalne .. ciekaw jestem jak w np fabryce ustawiali taką pompe przeciez jakoś musi się dac :) ale prócz połączenia się z pompa przez złącze nic nie wchodzi mi do glowy
Adriano-19
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 20:22
Lokalizacja: Knurów

Postprzez pawelus6 » 17 mar 2015, o 21:11

Adriano-19 napisał(a):zawsze można zmienic pompe na mechaniczną ale to chyba niezbyt opłacalne .. ciekaw jestem jak w np fabryce ustawiali taką pompe przeciez jakoś musi się dac :) ale prócz połączenia się z pompa przez złącze nic nie wchodzi mi do glowy


Człowieku własnie wydałem prawie 2000 na budowe silnika a ty mi mówisz ze pompa nie opłącalna ? :)

Będe kombinował.
Mój golf Variant
AAZ: KKK K14~1.5Bar, Skrzynia CTN(TDi), dół TDi.
Avatar użytkownika
pawelus6
Gaduła
 
Posty: 575
Dołączył(a): 17 cze 2012, o 18:49
Lokalizacja: Śląsk, Knurów
Rocznik: 0
Silnik: Dziala
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Adriano-19 » 17 mar 2015, o 21:33

a no wiesz wszystko zalezy od ilości funduszy jakie chcesz przeznaczyć na autko ;D w takim razie najlepszym wyjściem będzie kupno pompy czysto mechanicznej z przyspieszaczem na linke ale jeśli nie masz pod kierownicą tej ''rączki'' wtedy trzeba ją tam dołozyć ;D , ja do mojego aaz ostatnio kupiłem pompe czysto mechaniczną taka jaką miałem odkąd mam golfa i dałem 260zł za używaną póki co jestem zadowolony grunt to nie kupić taniej która po wymontowaniu stała rok czasu i ropy nie widziała ;D
Adriano-19
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 9 cze 2013, o 20:22
Lokalizacja: Knurów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości