Golfik1986 napisał(a):moze go zapowietrzyles i sa problemy z rozruchem
Nie może tylko na pewno
to diesel ... teoretycznie w instrukcji obsługi od Mk2 1.6 diesel jest napisane, że trzeba kręcić rozrusznikiem aż auto w końcu zapali "zaciągnie rope" ... rzeczywiście jednak weź i człowieku takim silnikiem zakręć 10 razy to Ci akumulator padnie
jak masz dobry akumulator to nalej ropy (nie 2 litry tylko tak sporo z 10-15) i kręć aż zapali ... jak będzie telepotał i zgaśnie to można spróbować odpowietrzyć ... kolejność jest prosta zwalasz przewody z pompy ... kręcisz jak tryśnie ropą (oczywiście za pompą) zakładasz, potem to samo z wtryskiwaczami ... mówią też, że trzeba zalać filtr paliwa do końca i zobaczyć czy puszcza ropę ale to moim zdaniem bezcelowe jakby Ci nie puszczał przed "zapowietrzeniem" to byś już miał wcześniej problemy ...
Powiem Ci z autopsji ... tankuj diesla jak się zapali rezerwa bo jak wyjeździsz do końca to potem jest kaplica ...
na zaciąg też nie..
Na zaciąg to malucha można palić albo dużego fiata (chociaż tutaj też już nie wskazane) .. nie pali się samochodu na zaciąg. Zapal TDI na zaciąg to zobaczysz jakiej padaki dostanie. Ani benzyny ani diesla nie pali się na zaciąg.