Pompa wakum 1.4 TDI VW Polo

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Pompa wakum 1.4 TDI VW Polo

Postprzez buffalo » 13 sty 2010, o 00:18

Witam wszystkich. Wiem, że to nie jest forum vw Polo 6N2 i za to bardzo przepraszam ze zajmuje tu miejsce ale kiedys byłem użytkownikiem tego forum bo miałem golfa 3 1.9 Td AAZ i zawsze tu mogłem znalesc jakies sensowne porady. Przechodząc do tematu ;-) cieknie mi ropa z pompy wakum w miejscu miedzy korpusem a daklem (silniku 1.4 tdi) a nie mozna kupic nowej uszczelki nawet w ASO VW a pompa nowa kosztuje 1300zł a uzywana 300 zł :!: Ma moze ktos pomysł czym mozna uszczelnic ta pompe. Tyle co sie orientuje to silkon odpada bo ropa rozpuszcza silikon. Pozdrawiam
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Pompa wakum 1.4 TDI VW Polo

 

Postprzez SotoM » 14 sty 2010, o 12:38

chyba ze z intercarsu byś kupił nówkę Pierburg 7.24807,17.0 za 1216zł
i ona ma uszczelke ale juz metalową. bo u ciebie jest gumowa...
nie pamietam jak to było bo przerabiałem kiedyś podobny temat w passacie b5 na PD i tez paliwo ciekło z pod tej pompy,i klientowi też zmieniałem pompę na używkę ale długo nie pojeździł...
dziwne zeby w ASO nie była dostępna sama uszcz. tylko z pompą... to co ojni by w ASO zmieniali dobrą pompę na nową bo cieknie...dziwne....
a motor masz 75 czy 90km??
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Pietrolocal » 14 sty 2010, o 18:13

a dorobić jakoś uszczelkę z gumy jakiejś. Starą wyciągnąć na wzór. Widziałem kiedyś w sklepie taką specjalną gumę. Wyglądało to jak kartka papieru a4 i było można z niej wycinać uszczelki. Drogie to nie było. Może to.
Pietrolocal
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 sty 2010, o 23:37
Lokalizacja: Polska

Postprzez buffalo » 15 sty 2010, o 15:23

silnik mam 1.4 tdi AMF 75KM no niestety samej uszczelki nie ma w etce tez jest tylko pokazana ta od storny bloku silnika. Dzieki za rady pozdrawiam
buffalo
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 18 lis 2007, o 22:42
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Repsol » 15 sty 2010, o 16:24

buffalo, może z czymś takim pokombinuj:

http://www.allegro.pl/item866709380_ply ... porny.html
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez SotoM » 17 sty 2010, o 00:38

buffalo napisał(a):silnik mam 1.4 tdi AMF 75KM
tak tez myslałem.... słuchaj... ale teraz sa takie firmy ze produkiuja kleje i silikonu odporne na benzyne czy tez ropę,,,,. narazie mozesz zasmarowac silikonem silnikowym który jest odporny na olej i wysokie temp. ale to z miesiac wytrzyma. chyba ze szukaj padniętej paliwowo-podcisnienio pompy dla samej uszczelki która niewiadomo ile tez wytrzyma....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - - oferta montażu



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości