pompa wtryskowa 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

pompa wtryskowa 1z

Postprzez din » 11 sty 2011, o 19:00

Witam wszystkich

Cieknie mi pompa wtryskowa z łączenia(chyba nastawnika z pompa) nad tym czarnym plastikiem z kablami. Auto odpala normalnie na zimnym i ciepłym. Spalanie normalne. Czasem szarpie przy tak 1500 obrotów ale jak się przyśpieszy to przestaje. Nie wiem teraz co z tym zrobić. Można to jakoś uszczelnić na aucie czy trzeba wyjąć pompę i wieść do pompiarza. Wystarczy uszczelnić czy od razu coś tam czyścić? Czy zrobić kapitalny remont pompy od razu? Rozrząd się przy tym ściąga?


Swoja drogą znacie jakiegoś pompiarza w Gdyni co to zrobi kompleksowo??


Szczerze mówiąc to zależy mi bardzo na czasie bo miałem rodzinkę zawieść spory kawałek od Gdyni.
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

pompa wtryskowa 1z

 

Postprzez leopard » 12 sty 2011, o 01:46

na alledrogo znajdziesz uszczelki głowiczki (nastawnika pompy wtryskowej) - górną częśc (dekielek - gdzie ci cieknie) wymienisz bez problemu - dolną częśc - wymienisz z problemami ;)

jedyna niedogodnośc to śruba boscha - musisz trochę pokombinowac zeby ją odkręcić - reszta to zwykłe torxy - sam dekielek po odkreceniu śrub podniesiesz bez problemu

co do srub trzymajacych caly nastawnik (dolną czesc) - uwazaj na nie - bez pomocy VAG'a bedzie trudno ustawic idealnie dozowanie paliwa - w skrajnych przypadkach nie odpalisz auta ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

pompa

Postprzez din » 13 sty 2011, o 17:17

ze sruba poleglem kompletnie wiec podjechalem do majstrow od pomp. Wymiana tych uzczelek pod deklem i nastawnikiem to banalna sprawa. Ustawienie dawki majac vag'a tez banalne. Problem w sumie to tylko ta jedna sruba;/ ten klucz ma jakas nazwe?? kupil bym sobie taki.

Za usluge wymiany uszczelek i regulacji zaplacilem 100zł mam nadzieje ze to wystarczy.


Gosciu ustawil mi dawke 4.0-4.2 przy rozgrzanym statycznie w bloku 001. Czy taka dawka jest dobra?? Troszke zrobil sie słabszy (wczesniej miałem podwyższoną troche bo 2.8-3.2) ale mam nadzieje, że bedzie choć odrobine mniej palil - dobrze mysle??
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Mariusz164 » 13 sty 2011, o 18:03

podepne się pod temat bo u mnie jak ma tak 1300 obr/min to silnik jakby falował i telepie nim czy to właśnie od ustawienia kąta wtrysku może coś takiego się dziać?
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez leopard » 13 sty 2011, o 22:40

din napisał(a):wczesniej miałem podwyższoną troche bo 2.8-3.2

4.0/4.2 to standardowa dawka - miałeś ustawioną za wysoka ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

pompa

Postprzez din » 13 sty 2011, o 23:11

a jak myslisz - ile powinien mniej palic przez to?? zastanawia mnie czy nie lepiej miec troszke zwawszego golfika;)
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez leopard » 14 sty 2011, o 09:03

din napisał(a):zastanawia mnie czy nie lepiej miec troszke zwawszego golfika

zapodaj program - bedziesz mial zwawsze auto - dawka paliwa niewiele zwojujesz ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

pompa

Postprzez din » 14 sty 2011, o 12:41

program juz byl jak kupilem auto. Ma 100KM i 260Nm - sprawdzane ze 2 lata temu. I juz sie przyzwyczaiłem do zwawszego autka;)
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez darkker » 21 sty 2011, o 04:27

din, taki klucz można sobie zrobić samemu:
klucz nasadowy 7 i co drugą ściankę wypiłowywujesz i już masz ten udziwniony kluczyk
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości