POMPA WTRYSKOWA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez leopard » 2 lut 2010, o 21:21

arek7812 napisał(a):Czyli wystarczyło by podpięcie komputera
nie puknięcie w nastawnik tez może nie wystarczyć - wszystko zależy od tego jak teraz nastawnik jest ustawiony...

sprawe załatwi zgranie softu sterownika - modyfikacja mapy rozruchowej silnika - wgranie z powrotem

BTW - kolego vision - mapa startowa (nie myl z dawką paliwa) to parametr w jakich okolicznościach i czasie silnik ma dostać dawkę paliwa i jaką wartośc ta dawka musi mieć żeby silnik pracował bez drgań/prychań etc. - proponuję sięgnąc do literatury - hydraulikę pompy wtryskowej powinieneś mieć obeznaną (wnioskuję z twojego podpisu) - wystarczy rozebrać kilka nastawników żeby zobaczyć ze nie taki diabeł straszny ... ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

 

Postprzez vision » 3 lut 2010, o 20:30

leopard napisał(a):hydraulikę pompy wtryskowej powinieneś mieć obeznaną (wnioskuję z twojego podpisu)
w stopniu zadowalającym ;-)
sprawe załatwi zgranie softu sterownika - modyfikacja mapy rozruchowej silnika - wgranie z powrotem
lub http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=191242
leopard napisał(a):wystarczy rozebrać kilka nastawników żeby zobaczyć ze nie taki diabeł straszny ... ;-)
czas będzie to się rozbierze :lol:
i osobiście mam małą styczność z vag i wiedzę w tym zakresie :wstyd:
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez leopard » 4 lut 2010, o 04:12




ide o zakład (Johnny Walker) że zwiększając dawkę do 3.5mg/h w aucie o którym piszemy - na ciepłym silnik nadal będzie palił cięzko (po kilkunastu) obrotach wałem - byc może nieznacznie palenie się poprawi - po ingerencji w soft sterownika - bedzie palił po max 4rech obrotach

czytaj uwazniej - korekta softu a puknięcie w nastawnik (lub też regulacja w niewielkim stopniu VAG'iem) to 2 różne sprawy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez arek7812 » 11 lut 2010, o 20:41

Ustawienie pompy na komputerze i auto smiga jak tra la la
arek7812
Czytacz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 20:36
Lokalizacja: sierpc

Postprzez leopard » 11 lut 2010, o 22:11

to my tu z visionem polemizujemy ... zamiast od logów z VAG'a zacząć

BTW - vision - miałes dobrą flaszeczkę w zasięgu ;-) :oops:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości