Poprawa osiągów 1.9 TDI 90

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Poprawa osiągów 1.9 TDI 90

Postprzez BGolf3 » 28 mar 2012, o 11:06

Witam i od razu przepraszam jak był taki temat , niestety nie znalazłem.
A wiec co mogę zrobić dla mojego golfa 90ps zdemontowany tłumik pozwala mi sie dostac do turbiny czy czyszczenie jej cos pomorze czy to jedynie strata czasu.
Jakie modyfikacje poprawią sprawność mojego silnika??
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Poprawa osiągów 1.9 TDI 90

 

Postprzez BartheZz_3 » 28 mar 2012, o 11:28

no tak mnostwo bylo tematow, mozesz!!
wstawic lepsze turbo, wymienic wtryski na: wtryski z silnika AFN, albo jak masz siano to wtryski 216 ;-) chip tuning w firmie tez pomoze, intercooler lepsiejszy, jest tyle opcji ze nie sposob napisac tego ;-)
Ale te sa takie najpopularniejsze...
R.I.P Mystic B. [*]
Avatar użytkownika
BartheZz_3
Members
 
Posty: 4317
Dołączył(a): 16 cze 2011, o 10:24
Lokalizacja: PMI
Rocznik: 95
Silnik: 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez BGolf3 » 28 mar 2012, o 11:37

Wieksza turbina raczej odpada bo ta całkiem świeżo sie trzyma, jaki był by koszt wymiany wtrysków?
BGolf3
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 10 lis 2011, o 23:46
Lokalizacja: Połaniec

Postprzez slawek5t » 28 mar 2012, o 11:39

Za 20 czy nawet 200 zł to nie ma co startować.
Najlepiej zacząć od programu a to koszt 800-1100 zł.
No ale efekt byłby fajny.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Snejk18 » 28 mar 2012, o 11:43

BGolf3 napisał(a):czy czyszczenie jej cos pomorze czy to jedynie strata czasu

W naszych silnikach to kompletna strata czasu, w AFN-nie (110km) czyści się turbiny, bo tam są kierownice spalin, ruchome elementy wewnątrz muszli turbiny, i one się potrafią blokować albo zapiekać jak jest dużo nagaru. U nas takie ćwiczenie nie ma sensu.

BGolf3 napisał(a):Jakie modyfikacje poprawią sprawność mojego silnika??

Domowymi sposobami, to raczej dużo nie zrobisz. ewentualnie katalizator możesz wyciąć, jak jest przypchany.
Natomiast jeżeli chodzi Ci o zwiększenie mocy, to albo zmiana map wtrysku (900 do 1500zł) i będziesz miał jakieś 110-120km albo wymiana pompy wtryskowej, wtrysków, kolektora dolotowego, turbiny i intercoolera + zmiana map i masz w okolicach 160-170km.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez slawek5t » 28 mar 2012, o 11:50

Snejk18 napisał(a): (900 do 1500zł) i będziesz miał jakieś 110-120km

Snejk18 napisał(a):albo


Snejk18 napisał(a):wymiana pompy wtryskowej, wtrysków, kolektora dolotowego, turbiny i intercoolera + zmiana map i masz w okolicach 160-170km.

Tutaj nie napisałes przyblizonej ceny :D
Wiem że nie da sie powiedziec konkretnie ale napewno wiecej niz 4-5 tys :D czyli drugi golf

wedlug mnie to chip lub zmiana auta
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez saszelqq » 29 mar 2012, o 10:55

To już lepiej sprzedać gofra i zakupić 2.8 VR6 i nie musisz już niczego przerabiać :P Takie jest moje marzenie, może kiedyś :)
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Piaggio » 30 mar 2012, o 09:31

BGolf3, Co do poprawy osiągów to koledzy wyzejjuż Ci przedstawili sytuacje, "domowymi" sposobami cudów nie zdziałasz, chyba że masz spory zapas kaski wtedy może naprawde mocno zmodzić silniczek, który na trasie zadziwi teoretcznie sporo mocniejsze benzyniaki.
saszelqq, Vr fajna sprawa piękny dzwięk lecz moim zdaniem momentu troszke brakuje, a i trafic dobry egzemplarz to nielada wyczyn,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez slawek5t » 30 mar 2012, o 13:34

Piaggio napisał(a):Vr fajna sprawa piękny dzwięk lecz moim zdaniem momentu troszke brakuje,

Racja. Pewnie seryjny Afn 110 koni ma wiecej.
A twoj podkrecony afn pewnie nie wiele odstaje od takiego vr?
A spalanie i koszty utrzymania napewno masz wiele tańsze :D

Afn z samym chipem ma pewnie już około 135 KM a to nie mało!
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron