Porada na temat swapu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Porada na temat swapu

Postprzez mojzesz09 » 23 lut 2013, o 19:18

Witajcie. Potrzebuje porady na temat swapu a mianowicie mam teraz w golfie silnik 1.9d 1Y i uzbieralo sie tyle rzeczy do wymiany(swiece zarowe, alternator, filtry, rozrzad, olej, wtryski, szklanki), że myśle o swapie na TDI. Czy wstawiajac do siebie 1Z z pompa z mojego 1Y i boostpinie z 1.6td bedzie to jakos chodziło? Ile wtedy bedzie KM? Bo myśle,że z seryjnego 1Z 90km zrobionego na M-TDI troche koni spadnie.... Czy moze lepiej zrobic M-TDI z AFN? Z kasą u mnie narazie nie za dobrze wygląda, a niechce sprzedawać auta.
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Porada na temat swapu

 

Postprzez DZOLO » 23 lut 2013, o 19:27

mojzesz09 napisał(a): mam teraz w golfie silnik 1.9d 1Y

Czy wstawiajac do siebie 1Z z pompa z mojego 1Y i boostpinie z 1.6td bedzie to jakos chodziło?


Zastanawiam się tylko gdzie Ty tego pina wsadzisz do tej pompy.
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez palio » 23 lut 2013, o 19:28

Z tego co się orientuję to M-TDI robią z pompy, która jest w silniku TD i wkładają do TDI. Czy da się tak samo zrobić ze zwykłego D 1Y to nie mam pojęcia ale wydaje mi się, że nie da rady tak zrobić.

Na Twoim miejscu robiłbym M-TDI z AFN'a.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mojzesz09 » 23 lut 2013, o 19:31

Zakrecilem sie przeciez boost pin jest w aaz a nie 1Y sorki. Robiąc M-TDI z AFNa z pompa od aaz i boostpin od 1.6td ile by tych KM zostalo i czy w przyszlosci daloby rade ten silnik jeszcze zmodzic na +KM.
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez palio » 23 lut 2013, o 19:40

Tak to da radę zrobić. Poczytaj sobie ten temacik
-> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=117921

Miłej lektury ;-) .

Ile KM by zostało to nie wiem, ale da radę dalej modzić taki silnik. Tym bardziej, że turbo jest sterowane na podciśnienie i w przyszłości przy zmianie na większe turbo będzie jak znalazł.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez DZOLO » 23 lut 2013, o 19:40

Wpakujesz kupę kasy a rzeżba jest wielka żeby wpakować to. Sprzedaj swój 1Y dołóż i kup AAZ-a którego pomodzisz dużo taniej.
[scroll]Mój Golfik - powolna odbudowa[/scroll]

Uwaga! Warning! Achtung! Wnimanie!

Św. Krzysztof jeździ z Tobą tylko do 120km/h. Przy większych prędkościach swoje miejsce oddaje Św. Piotrowi.
DZOLO
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 27 maja 2012, o 21:41
Lokalizacja: z nad morza

Postprzez witboy » 23 lut 2013, o 20:19

koni moze z 50 by zostalo w afn, ale za to jakie spalanie ;d

natomiast zeby bylo wiecej kuca... w mtdi.. coz inna pompa czyli modzenie pomy min z 11tloczek etc , a jak ty mowisz ze kasy brak to chyba jest to jedno wielkie nieporozumienie, nie stac cie na remont to nie pchaj sie w mtdi ... sory bo wyjdzie ulep o ile jako tako bedzie chodzic..
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Pozor » 25 lut 2013, o 21:55

właśnie taki Mtdi to nie jest taka prosta sprawa że zmienisz tylko silnik jak koledzy wyżej napisali już lepiej zainwestować w TD a będziesz bardziej zadowolony od tego Mtdi no chyba że konieczni chcesz mieć taki silnik to polecam kupić pompę od land rovera 2.5 TD trzeba trochę przerobić ją ale to łatwizna wtedy może by to coś jeździło ale lepiej niż w TD nie będzie
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron