Poranny rozruch jak w czołgu, 1.9 TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Poranny rozruch jak w czołgu, 1.9 TDI

Postprzez Jackal » 20 sty 2008, o 13:21

Witam wszystkich. Posiadam golfa 19.TDI 90 KM. Podczas porannego rozruchu, samochodem dziwnie trzęsie, po za tym wielkośc wydobujących sie spalin mnie przeraża, czołg sie umywa. Dodam, że spaliny są koloru niebieskiego, te kopcenie trwa do około pół minuty. Byłem z nim na komputerze, ale nie wykazało żadnych nieprawdidłowości. Co może byc zatem przyczyną? i czy to jest normalne?
Jackal
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Poranny rozruch jak w czołgu, 1.9 TDI

 

Postprzez robson » 20 sty 2008, o 21:05

sprawdz swiece zarowe.
pozdro.
robson
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 15 sie 2007, o 12:49
Lokalizacja: sulików

Postprzez kombifura » 20 sty 2008, o 21:25

Nie wiem czy to dobrze czy źle ale mój ma tak samo a świece nówki.
kombifura
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 21:04
Lokalizacja: Pisz

Postprzez macios » 22 sty 2008, o 23:10

panowie nie jest to najlepsza oznaka ponieważ gdy już jesteśmy pewni że to nie świece to na 90% są to wtryski
maciek
macios
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 23:05
Lokalizacja: radzymin

Postprzez mietek » 23 sty 2008, o 00:25

niestrasz ludzi macios pierwsza czynnosc sprawccie podgrzewacz swiec czy wogule podaje tamprad golf zapali jak zloto bez grzania swiec czy tak czy tak to podgrzewanie to tylko jakies 2 sek czesto on sie psuje golf zapali ale bedzie kopcil az sie nagrzeje morzecie napisac ze to bzdura ale sasiad to ma jesli nie to morze byc zamala dawka paliwa ale watpie bo jest to sterowane elektrycznie ale ja w swoim starociu ustawialem pompe jak na najmniejsze zuzycie paliwa i zima dzialo sie tak wlasnie tylko niekopcil tak raczej na biaslo :lol:
mietek
Badacz tematu
 
Posty: 166
Dołączył(a): 22 sty 2008, o 13:31
Lokalizacja: oldenburg

Postprzez Jackal » 27 sty 2008, o 16:26

No i jest przyczyna..... o tóż wymieniłem wszystkie świece ale... do kabla wogóle nie dochodzi prąd. Padł jakiś bezpiecznik ?????? czy kabel do wymiany?
Jackal
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez piootrek » 27 sty 2008, o 17:56

Do świec dochodzi prąd tylko jak świeci kontrolka grzania na desce.Napisz czy jak przekręcisz kluczyk to grzeje świece??(jeżeli jest powyżej +5 st to zaraz gaśnie i nie grzeje).A jak tak kopci to może dawka rozruchowa za wysoka.
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jackal » 28 sty 2008, o 09:23

Otóż kiedy przekręcę kluczyk w stacyjce, nie ma prądu w kablu mimo, że na desce rozdzielczej pojawia sie na kilka sekund kontrolka od grzania świec.......
Jackal
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez piootrek » 28 sty 2008, o 10:04

Ja jako kolejny krok sprawdziłbym przekaźnik świec.W skrzynce jest to ten z nr 12.Może na chwilkę podmień go (z takim samym)
Obrazek
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jackal » 29 sty 2008, o 09:37

Witam. w/g tego schematu który przedstawiłeś przekaźnik od świec jest ten z nr. 12, lecz u mnie jest on gdzie indziej. U mnie jest on oznaczony nr. 109, po wyjęciu go i przekręceniu kluczyka kontrolka od świec sie cały czas pali. Chcę dodać , że przekaźnik ten po przejechaniu kilku km. i wyjęciu go był ciepły, nie widać na nim śladów przepalenia itd. czyli wygląda na to ze jest sprawny.Juz nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyn...................
Jackal
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Postprzez piootrek » 29 sty 2008, o 10:42

Zerknij na ten temat.MAsz tu opis gdzie jest dodatkowy bezpiecznik od grzania świec i jak sprawdzić przekaźnik.Osobiście stawiam na ten bezpiecznik przy serwie;
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=16537
Jeżeli to co napisałem Ci pomogło to ...:D
Avatar użytkownika
piootrek
Czytacz
 
Posty: 103
Dołączył(a): 17 lis 2007, o 21:41
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.4
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Jackal » 2 lut 2008, o 10:07

Witam. na pewno nie nie jest to żaden z bezpieczników są sprawne ,sprawdziłem je. W poniedziałek :-) będę miał możliwość odwiedzić mechanika mam nadzieje że znajdzie przyczyne
Jackal
Czytacz
 
Posty: 30
Dołączył(a): 20 sty 2008, o 13:12
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości