Posiadacz mk3 1.9 TDi AFN

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Posiadacz mk3 1.9 TDi AFN

Postprzez magier92 » 8 gru 2013, o 20:05

Witam mam taka spr do was jestem od niedawna tu i chciałbym jakimś kosztem i praca zwiększyć dynamikę tego silnika mozecie mi jakoś pomoc co i jak zrobić :)
Słyszałem ze można egr wywalić tylko w jaki sposób czekam na jakies szczegóły różnych modów będe bardzo wdzięczny jakos sie dogadamyt :)
magier92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:31
Lokalizacja: Tychy

Posiadacz mk3 1.9 TDi AFN

 

Postprzez palio » 8 gru 2013, o 20:17

Było o tym na forum bardzo dużo.
Oczywiście, że możesz zaślepić EGR, ale nie wiele to da. Nie odczyuesz żadnej różnicy, poza czystym dolotem.
Jak chcesz to możesz również wywalić katalizator (jak jeszcze masz) turbina będzie miała lżej.

Aby zwiększyć mu moc to sam wirus lub wtryski większe + wirus.
Dalsze mody na większe moce to zmiana turbo na większe, FMIC, przelot (chodzi o wydech), wymiana pompy wtryskowej na wydajniejszą.

Wszystko zależy do tego jaką kasą dysponujesz i w jaką moc celujesz. Musisz również pamiętać o bezpieczeństwie podczas zwiększania mocy auta. Należy również zadbać o układ hamulcowy, aby jakoś zatrzymać auto.

[ Dodano: 2013-12-08, 19:20 ]
Polecam ten temat -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51401
bardzo ciekawa lektura i dowiesz się jak zaślepić EGR
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez magier92 » 8 gru 2013, o 20:23

oki juz wchodze i czytam powiem ci tak kata juz nie ma, niekiedy on ma taka dziure ze szkoda gadac ładnie wkreca sie na obroty itp. czasem jest ciezko bujnąc sie powyzej 120 km/h
magier92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:31
Lokalizacja: Tychy

Postprzez palio » 8 gru 2013, o 20:32

Być może auto wpada w tryb awaryjny (tzw. notlauf). Bez logów się nie obejdzie. Musisz podłączyć auto pod vaga (program diagnostyczny) i zrobić komplet logów dynamicznych i statycznych. Bez tego to można tylko gdybać co go boli.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez magier92 » 8 gru 2013, o 20:35

rozumiem vaga mam :) tylko jak sie robi te lagi

[ Dodano: 2013-12-08, 19:37 ]
dobra ogarnełem ten temat juz. :)
magier92
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 lis 2013, o 23:31
Lokalizacja: Tychy

Postprzez palio » 8 gru 2013, o 20:40

Spoko :-) to jak masz możliwość to zrób logi i wrzuć do tematu ;-)
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości