problem 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez AdiK__ » 29 wrz 2012, o 07:15

Ja jak wywaliłem kata to słyszę ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

 

Postprzez palio » 29 wrz 2012, o 07:58

LMM - przepływomierz

Umycie przepływomierza pomoże. Możesz nie zdejmować tej siateczki jak nie chcesz. Myjesz ją np.: WD40 lub płynem do przepływomierzy. Powinna być dołączona rurka. Nie ma większej filozofii w myciu.

Po wycięciu kata u siebie również słyszę świst turbinki :-D .
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez simson233 » 29 wrz 2012, o 13:26

dalo cos wywalenie kata
simson233
Czytacz
 
Posty: 118
Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:15
Lokalizacja: jeziorany

Postprzez slawek5t » 29 wrz 2012, o 13:47

Troche lepsze zbieranie się auta od dolnych obrotów
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez palio » 29 wrz 2012, o 15:33

simson233 napisał(a):dalo cos wywalenie kata


Lepsze wkręcanie się na obroty oraz lepszy przepływ spalin. Jeżeli masz kata zabitego to tylko mu pomoże i turbinka odżyje :mrgreen:
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości