Problem na wysokich obrotach

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem na wysokich obrotach

Postprzez gielon mk3 » 26 gru 2009, o 15:44

Wczoraj w moim mk3 1.9D pojawił sie problem, silnik na wysokich obrotach przerywa, szarpie, do tego po "przegazowaniu" z ruty wydobywa sie kupa dymu, bardziej koloru białego. Znajomy powiedział, ze to moze byc uszczelka pod głowica, powiedział zebym sprawdził płyn chłodniczy ale jak wlałem go kilka miesiecy temu tak jego stan do dzisiaj jest taki sam. Mam dziure gdzies w poczatkowej czesci tłumika, bo po dodpaleniu lub przegazowaniu dym ucieka nawet z pod maski, czy to moze miec jakis wpływ na moje problemy??
gielon mk3
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 10:59
Lokalizacja: Katowice

Problem na wysokich obrotach

 

Postprzez Procent » 26 gru 2009, o 15:51

Zalałeś jakieś kijowe paliwo po prostu. Ja w poprzednim dieslu też miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i nie było żadnych problemów w obrotami. Spuść to co wlałeś albo dolej uszlachetniacza i wyjeździj to. Paliwo mogło być z wodą lub parafina się wytrąciła. A że leci spod maski to np złącze elastyczne jest dziurawe. Jak już to np wyjeździsz ale nie do końca żeby auto zgasło, a do ostatniej kreski to zalej jakiegoś lepszego paliwa przynajmniej do połowy baku i z głowy
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez gielon mk3 » 27 gru 2009, o 00:05

hmm rope tankowałem na lukoilu, nigdy złego paliwa tam nie nalałem... Jutro jade odpowietrzyc układ paliwowy bo zauwayłem tez dosc sporo pecherzyków powietrza... i zaleje mu cos lepszego, zobaczymy czy pomoze.
gielon mk3
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 10:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez SotoM » 27 gru 2009, o 11:08

sprawdź czy w f. paliwa znajduje sie woda lub czy nie wytworzyła sie parafina która przypchała filtr co powoduje ze przy wysokich obrotyach jest słaby przepływ paliwa i dlatego silniki moze sie dusic ksztusic itd bo moze te bombelki to nie bombelki tylko on ciagnie z filtra ta paratinę i sie zapycha pompa i do tego przetłacza to do wtrysków...
Ostatnio edytowano 27 gru 2009, o 20:12 przez SotoM, łącznie edytowano 1 raz
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez vision » 27 gru 2009, o 17:53

gielon mk3 napisał(a):Wczoraj w moim mk3 1.9D pojawił sie problem, silnik na wysokich obrotach przerywa, szarpie, do tego po "przegazowaniu" z ruty wydobywa sie kupa dymu, bardziej koloru białego
filtr paliwa , powietrze , kąt
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Pascal » 28 gru 2009, o 08:46

Filtr paliwa
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Postprzez gielon mk3 » 3 sty 2010, o 09:23

wymiana filtru paliwa pomogła, dziekuje za rady, Pozdrawiam
gielon mk3
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 sie 2008, o 10:59
Lokalizacja: Katowice


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości