przez Kurczak781 » 28 sie 2011, o 13:15
Dym dokładnie taki szary. nie niebieski. W płynie chłodniczym nie ma oleju, stan oleju się nie zmniejsza. jedynie poci się troche spod uszczelki głowicy. Trzeba będzie uszczelnić. Ogólnie to wczoraj się zagotował bo po odkręceniu zbiorniczka z płynem chłodzącym wyrzucił mi resztę. Czy lekka nieszczelność pod termostatem na simeringu może dać taki efekt ? tj. czy od tego po chwili silnik razem z alternatorem itd. będzie taki gorący ?
[ Dodano: 2011-09-06, 12:15 ]
Z temperaturą silnika już wszystko w porządku. Okazało się, że miał dosyć spore ubytki w płynie chłodniczym. Teraz pozostaje jeszcze tylko problem falującego prędkościomierza przy niskiej prędkości ( to zdarza się rzadko) i spadającego obrotomierza i zamykającego się prędkościomierza kiedy silnik wchodzi powyżej 3k obrotów. Sprawdzałem wtyczkę na skrzyni i jest w porządku, masę też poprawiałem.