problem przy ruszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

problem przy ruszaniu

Postprzez sławek2705 » 3 maja 2010, o 16:35

Witam
od jakiegoś czasu mam taki problem:
przy ruszaniu za bardzo spadają obroty silnika... na jałowym mam ok 900 a przy ruszaniu z miejsca (bez dodawaniu gazu spadają do ok 500 :-| silnik szarpie itd.
taka sytuacja denerwuje mnie od jakiegoś roku- a wcześniej w ogóle nie było takich niespodzianek - przy ruszaniu (bez dodawaniu gazu nawet o 100 rpm nie spadały i było ok :zdegustowany:
i teraz czy na pompie jest możliwe do ustawienia minimalna dawka paliwa, czy coś w tym stylu?
może zły kąt wtrysku?
sprzęgło mam raczej ok bo z piskiem opon przy starcie nie mam wiekszego problemu, pod górę ciągnie równo.
co Wy na to? :roll:
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

problem przy ruszaniu

 

Postprzez opolanin » 4 maja 2010, o 11:00

sławek2705, a jak Ci odpalałna ciepłym i zimnym??
Dawkę paliwa da się ustawić, gorzej z ustawieniem kąta wtrysku, w D i TD musisz pojechać do pompiarza by Ci to sprawdził, nie polecam metody na słuch jak niektórzy proponują.
Zaczekaj na naszych specjalistów od klekotów leoparda i sotoma są najlepsi w tym :super:
opolanin
 

Postprzez leopard » 4 maja 2010, o 17:37

dzwięk silnika świadczy o kącie wtrysku natomiast odpalanie ciepły/zimny może dac wskazówki co do ustawionej dawki paliwa ...
w sieczkarni nie ma dużo mozliwości - skończy się na czujniku zegarowym i statycznym ustawieniu kąta wtrysku ... ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sławek2705 » 4 maja 2010, o 21:41

przy odpalaniu nie ma większych problemów czy zimny czy ciepły... ale trochę dłużej kręci rozrusznik - dawniej odpalał na cyk :roll:
po wymianie rozrządu? no cóż mnie przy tym nie było ale wymieniany był na znaki :-/ a mechanik mówił że kąt jest ok :-?
czyżby to przez kąt wtrysku?? :zakrecony:
sławek2705
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 09:57
Lokalizacja: RMI

Postprzez leopard » 4 maja 2010, o 23:48

sławek2705 napisał(a):a mechanik mówił że kąt jest ok

niech ustawia na zegar - na znakach nie ma opcji żeby ustawił idealnie ...
tolerancja +/- 00,2 :]
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości