Problem TDi brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Problem TDi brak mocy

Postprzez nowy360 » 27 paź 2008, o 22:48

Witam dzisiaj byl moj golfik podpiety pod komputer poniewaz byl slaby, wykazalo 0 usterek niby ale okazalo sie ze nie ma doladowania. Turbina dziala daje ale mowil mechanik ze jakis czujnik od doladowania jest tam od intercoolera. Poprostu jak sie mu daje gaz to doladowanie jakie bylo takei jest nie zwieksza sie:(:( i brak mocy. Co to moze byc?
nowy360
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: świdnica

Problem TDi brak mocy

 

Postprzez SotoM » 27 paź 2008, o 23:48

a moze kolego napisz jaka moc silnika 90 czy 110KM?? moze temu mechanikowi coś komputer nie fafa...0 błedów a nie jedzie... nie rozumiem doładowania nie ma. a kopci?? moze masz dziurę w układzie turbo i powietrze doładowane zamiast do silnika lecieć to wali gdzieś koło... jak by jakiś czujnik był walniety to zaraz by go komputer widział.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez sebargs » 28 paź 2008, o 00:33

SotoM ostatnio jadąc na długiej prostej postanowiłem sprawdzić ile dokładnie pojedzie mój golfik i okazało się że na 5 przy 3600obr. miał 170km/h i nie chciał iść więcej zatrzymał się na tych 3600obr. i koniec...
Czemu nie chce dalej ciągnąć :?:
Sebargs
sebargs
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Zbąszyń /k. Poznania

Postprzez SotoM » 28 paź 2008, o 00:55

dawno wymieniałeś filtr paliwa?? jakiej firmy masz filtr??
w ogole moga byc rózne przyczyny...dawka paliwa zła,syf w pompie wtryskowej lub moze turbina nie wyrabiać... dla niektórych to moze być dziwne i nie pojete ale tez ważny jest olej w skrzyni biegów.ja ostatnio tez nie mogłem wycisnąc wiecej niz 170km/h i tez szukałem przyczyny. a ze miedzy innymi miałem problem z biegami i szukałem tez w tym przyczyny i wymieniłem olej w skrzyni biegów i zauważyłem po tym ze autem inaczej sie jeździ.nie wiem jak ci to dokładnie wytłumaczyc...
najlepiej jak bys potpioł sie pod VAG'a i sprawdził jak daje przepływomierz jak parcują wtryski.pompa i doładowanie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 28 paź 2008, o 02:47

sebargs napisał(a):ostatnio jadąc na długiej prostej


sprawdź przepływomierz pod obciązeniem ... jeśli będzie sprawny - zobacz jaki masz symbol skrzyni biegów
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez sebargs » 28 paź 2008, o 10:41

-filtry mam FILTRON wymienione w kwietniu,
-olej w skrzyni MOBIL 1 SHC SAE75W-90 FULLY SYNTETIC,też wymieniony w kwietniu,
-przepływomierz czysciłem też z pół roku temu,
Dodam że autko nie pali duzo :-)
Do mechanika pojadę po 10-tym bo nie wyrobie finansowo a musze wymienic drążki kierownicze , końcówki wahaczy i tuleje w tylnej belce :kwasny:
Sebargs
sebargs
Czytacz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 13:04
Lokalizacja: Zbąszyń /k. Poznania

Postprzez nowy360 » 9 lis 2008, o 15:05

odnawiam temat podlaczalem pod inny komputer 0 bledow wezyki strzelne dalej brak mocy;/ na 4 3200obr i na 5 2600obr i 130 max:/ na 4 jak i 5 taka sama predkosc;/ co to moze byc mechnik nie ma pojecia
nowy360
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: świdnica

Postprzez leopard » 9 lis 2008, o 17:13

nowy360 napisał(a):odnawiam temat


podłącz jeszcze raz pod komputer ale podczas jazdy - pedał gazu w podłogę 5ty bieg zakres obrotyów od 2000 do 3000 i niech mechanik zobaczy jakie wartości pokazuje przepływomierz ...
w VAG'u silnik 01 -> bloki pomiarowe 08 -> przepływomierz 003
do tego zobacz jak turbulum pompuje 01->08->010/011

no i synchronizacja kata wtrysku 01->08->004 (bieg jałowy na postoju)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 9 lis 2008, o 19:12

:-) leopard, najgorsze jest to ze zadko bywa aby ktos tak robił...najlepiej jest zacząc od dupy strony.... a ja bym zaslepił EGR...A4 też nie chciało jeździć...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 9 lis 2008, o 22:49

SotoM napisał(a):A4 też nie chciało jeździć

wiesz ... raczej nie ma co porównywac 2.0PD do 1.9VP - nie ta generacja
1.9bez turbulum i z otwartym EGR'em pojedzie - 2.0 pokopci na postoju bo pojechac nie bedzie chciało :mrgreen:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez nowy360 » 10 lis 2008, o 00:05

aha jeszcze jedno jak byl pod komputerem doladowanie bylo 600 gaz w podloge doladowanie stalo lub sei troche zmniejszylo:|
nowy360
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 2 paź 2008, o 19:07
Lokalizacja: świdnica

Postprzez leopard » 10 lis 2008, o 01:13

nowy360 napisał(a):aha jeszcze jedno jak byl pod komputerem doladowanie bylo 600


jesteś pewny że doładowanie a nie przepływomierz ??

jeśli faktycznie - 010/011 ustawia się na 600 mg/h to ten samochod nie ma prawa jezdzic jak TDI ...

BTW - jesli przepływomierz - to i tak jest za mało - powinno być 850 mg/h

zrób jeszcze raz pomiary - nadal dałeś za mało informacji żeby zdiagnozowac czy to przepływomierz czy kierownice spalin ...

sprawdź jeszcze raz błędy
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości